Gjest MOniq19 Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Hvis jeg tar 400sit-ups hver dag i 4uker , vil da fettet på magen forsvinne? Selvfølgelig sammen med sunnkost. På forhånd Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke nick akkurat nå Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 hvis du tar 4oo sit-ups hver dag i 4 uker så tror jeg ikke fettet forsvinner.. kan jo minske. men du gir jo ikke kroppen tid til å hente seg inn, det vil da si at treningen mister litt av pointet. hvorfor ikke variere? en dag sit ups, en annen dag annen styrketrening eller tur/sykling? det er liksom ikke så lurt å bare trene et område, og det uten noe slags 'pause'. håper du skjønner hva jeg mener! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei det går ikke ann å punktforbrenne fett, dvs brenne fett fra et spesielt sted på kroppen Jeg ville heller satset på jogging, sykling , aerobic elelr slike aktiviteter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.