Gå til innhold

Dypt Bekymret.


𝕷𝖚𝖈𝖎𝖋𝖊𝖗

Anbefalte innlegg

𝕷𝖚𝖈𝖎𝖋𝖊𝖗

Har sett rundt på forumet og sett at det er folk som har kommentert over 100k ganger og sånt... unnskyld meg? Disse folkene er fortsatt aktive og diver på her konstant, hvordan er dette mulig for et menneske å utføre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, jeg flyttet emnet ditt da det lå på feil tema. Jeg regner med du mener anonym bruker mtp antall innlegg. Det er en felles bruker for alle som velger "skriv som anonym" under innlegget sitt. Personene kan skilles i hver tråd ved at de har en signatur som inneholder en kode. Denne koden følger brukeren i akkurat den tråden.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

𝕷𝖚𝖈𝖎𝖋𝖊𝖗
13 minutter siden, Admin skrev:

Heisann, jeg flyttet emnet ditt da det lå på feil tema. Jeg regner med du mener anonym bruker mtp antall innlegg. Det er en felles bruker for alle som velger "skriv som anonym" under innlegget sitt. Personene kan skilles i hver tråd ved at de har en signatur som inneholder en kode. Denne koden følger brukeren i akkurat den tråden.

Admin

La merke til at det var feil tema og lo meg i hjel i et par minutter ja, heldigvis er det såpass med bråk i naturfagen at ingen bryr seg. Vi bakerst i naturfagssalen lurer på om Lillemus er en av bukerne for anonyme poster, er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, 𝕷𝖚𝖈𝖎𝖋𝖊𝖗 skrev:

La merke til at det var feil tema og lo meg i hjel i et par minutter ja, heldigvis er det såpass med bråk i naturfagen at ingen bryr seg. Vi bakerst i naturfagssalen lurer på om Lillemus er en av bukerne for anonyme poster, er den?

Jeg er Lillemus og har postet snart 75.000 innlegg / svar, men så har jeg vært her siden august 1997 også. :) Anonym bruker er maaaange forskjellige og har dermed postet en enorm mengde innlegg, det er brukere som av ulike grunner ikke vil poste under nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg er Lillemus og har postet snart 75.000 innlegg / svar, men så har jeg vært her siden august 1997 også. :) Anonym bruker er maaaange forskjellige og har dermed postet en enorm mengde innlegg, det er brukere som av ulike grunner ikke vil poste under nick.

WOW, Lillemus! Du har et snitt på rett over 9 innlegg per dag gjennom 22 år!😲

Anonymkode: 55297...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WOW, Lillemus! Du har et snitt på rett over 9 innlegg per dag gjennom 22 år!😲

Anonymkode: 55297...92c

:D Tatt i betraktning at jeg i perioder ikke er her inne i løpet av noen dager så har jeg tydeligvis en del dager jeg har vært voldsomt aktiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, 𝕷𝖚𝖈𝖎𝖋𝖊𝖗 skrev:

La merke til at det var feil tema og lo meg i hjel i et par minutter ja, heldigvis er det såpass med bråk i naturfagen at ingen bryr seg. Vi bakerst i naturfagssalen lurer på om Lillemus er en av bukerne for anonyme poster, er den?

Dere i obs-klassen bakest i naturfagsalen bør kanskje følge mer med på hva læreren sier. Bare er råd.

Anonymkode: 0e2fe...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2020 den 16.56, AnonymBruker skrev:

Dere i obs-klassen bakest i naturfagsalen bør kanskje følge mer med på hva læreren sier. Bare er råd.

Anonymkode: 0e2fe...67c

Ja, det er derfor vi er her på Doktoronline, vi trenger ikke naturfag når vi kan lese oss opp på viktige helsesaker dagen lang.

-En av guttene bakerst i naturfagsalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

𝕷𝖚𝖈𝖎𝖋𝖊𝖗
2 timer siden, bigmouse skrev:

Ja, det er derfor vi er her på Doktoronline, vi trenger ikke naturfag når vi kan lese oss opp på viktige helsesaker dagen lang.

-En av guttene bakerst i naturfagsalen

Kan bekrefte at dette faktisk er en av guttene bakerst i naturfagssalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...