Gå til innhold

Kalorier i kjøttkaker


Regiakakao

Anbefalte innlegg

Hvor mange kalorier er det i 3 stk first price kjøttkaker? Skulle egentlig bare spise 2 men fikk ikke velge porsjonen selv.... Har så fakkings skyldfølelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke ha skyldfølelse... spist er spist...

Anonymkode: 5bc5a...31c

Har skyldfølelse uansett på grunn av at jeg har en spiseforstyrrelse og blir tvunget til å spise opp alt faren min legger på tallerkenen min som gjør at jeg av 8g til får magekramper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Regiakakao skrev:

Har skyldfølelse uansett på grunn av at jeg har en spiseforstyrrelse og blir tvunget til å spise opp alt faren min legger på tallerkenen min som gjør at jeg av 8g til får magekramper..

Da forstår jeg. Da blir det litt annerledes med skyldfølelsen. Men du trenger uansett ikke ha det . Vet det er lettere sagt en gjort :) jeg vet ikke hva slags behandlings plan du har , men det går jo kanskje an å komme til et kompromiss med faren din...? 

Anonymkode: 5bc5a...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg. Da blir det litt annerledes med skyldfølelsen. Men du trenger uansett ikke ha det . Vet det er lettere sagt en gjort :) jeg vet ikke hva slags behandlings plan du har , men det går jo kanskje an å komme til et kompromiss med faren din...? 

Anonymkode: 5bc5a...31c

Har ikke noe behandlings plan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Regiakakao skrev:

Har ikke noe behandlings plan

Det synes jeg du skal få. Snakk med legen din. Pass på at du deltar i samtalen, og kommer med forslag. Hvis du er aktiv i det hele, kommer du til å føle at du har mer kontroll, og det er viktig.

Anonymkode: 5bc5a...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg du skal få. Snakk med legen din. Pass på at du deltar i samtalen, og kommer med forslag. Hvis du er aktiv i det hele, kommer du til å føle at du har mer kontroll, og det er viktig.

Anonymkode: 5bc5a...31c

Legen har ikkje noe med Spiseforstyrrelsen å gjøre men Psykologen men hun bryr seg ikke, hu vil bare utrede meg for asperger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Regiakakao skrev:

Legen har ikkje noe med Spiseforstyrrelsen å gjøre men Psykologen men hun bryr seg ikke, hu vil bare utrede meg for asperger

Høres komplisert ut. Men legen har ansvar for helsen din, så jeg synes du skal fortelle at du vil sette opp en plan ang spising, en plan som både du og faren din kan bli enig i. Synes du skal fortelle psykologen det du føler på en konstruktiv måte og si at du trenger hjelp ang spising. Du må huske at psykologen er der for å hjelpe deg. Hvis du føler at hun ikke tar deg på alvor kan du prøve å bytte psykolog.

Anonymkode: 5bc5a...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres komplisert ut. Men legen har ansvar for helsen din, så jeg synes du skal fortelle at du vil sette opp en plan ang spising, en plan som både du og faren din kan bli enig i. Synes du skal fortelle psykologen det du føler på en konstruktiv måte og si at du trenger hjelp ang spising. Du må huske at psykologen er der for å hjelpe deg. Hvis du føler at hun ikke tar deg på alvor kan du prøve å bytte psykolog.

Anonymkode: 5bc5a...31c

Har nevnt tidligere at jeg syns det med spising et vanskelig men hun gjør ingenting med det. Så må takle d selv og blir så sliten av d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Regiakakao skrev:

Har nevnt tidligere at jeg syns det med spising et vanskelig men hun gjør ingenting med det. Så må takle d selv og blir så sliten av d

Det skjønner jeg. Synes du skal se etter en ny psykolog. Hvis hun ikke tar ting du sier på alvor, er ikke det bra. Jeg sier ikke at det ikke er viktig å bli utredet for asperger , men det høres ut som spisingen er mer viktig å få orden på først. 

Anonymkode: 5bc5a...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes du skal gå til legen din flrst og forklare alt. Er det vanskelig å forklare, skriv det ned og gi legen det. :)

Anonymkode: 5bc5a...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men jeg synes du skal gå til legen din flrst og forklare alt. Er det vanskelig å forklare, skriv det ned og gi legen det. :)

Anonymkode: 5bc5a...31c

Hvorfor det? Har uansett ikke tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Regiakakao skrev:

Hvorfor det? Har uansett ikke tid

Ikke tid? Du gjør selvsagt som du vil, men hvis du ikke gjør noe for å forandre på ting kommer det mest sannsynligvis ikke til å bli bedre... og jeg snakker av erfaring... :)

Anonymkode: 5bc5a...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke tid? Du gjør selvsagt som du vil, men hvis du ikke gjør noe for å forandre på ting kommer det mest sannsynligvis ikke til å bli bedre... og jeg snakker av erfaring... :)

Anonymkode: 5bc5a...31c

Legen har jo ingenting med Spiseforstyrrelsen og gjøre og vil ikkje forholde meg til flere folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke tid? Du gjør selvsagt som du vil, men hvis du ikke gjør noe for å forandre på ting kommer det mest sannsynligvis ikke til å bli bedre... og jeg snakker av erfaring... :)

Anonymkode: 5bc5a...31c

Har skole itilegg og trening itilegg så, får allerede fravær av BUP så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Regiakakao skrev:

Legen har jo ingenting med Spiseforstyrrelsen og gjøre og vil ikkje forholde meg til flere folk

Fastlegen din har med helsen din å gjøre så kan absolutt hjelpe deg med spiseforstyrrelse. Legen er også den som henviser videre hvis det trengs. Skjønner at du ikke vil forholde deg til fler folk, men det kan jo være at det trengs.. 

Anonymkode: 5bc5a...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Regiakakao skrev:

Har skole itilegg og trening itilegg så, får allerede fravær av BUP så

Det er nesten et valg du må ta selv. 

Anonymkode: 5bc5a...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fastlegen din har med helsen din å gjøre så kan absolutt hjelpe deg med spiseforstyrrelse. Legen er også den som henviser videre hvis det trengs. Skjønner at du ikke vil forholde deg til fler folk, men det kan jo være at det trengs.. 

Anonymkode: 5bc5a...31c

Har allerede behandler på bup men hun bryr seg ikke om Spiseforstyrrelsen og så må eg takle d selv og det går jo ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Regiakakao skrev:

Har allerede behandler på bup men hun bryr seg ikke om Spiseforstyrrelsen og så må eg takle d selv og det går jo ikke bra.

 Det er derfor du må fortelle fastlegen. Han/ henne kan definitivt hjelpe deg. 

Anonymkode: 5bc5a...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...