Gå til innhold

Presentasjon av ulike brukere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er litt vanskelig å skille brukere fra hverandre, hva som er bakgrunnen deres og slike ting. 

Er det noe stemning for å lage en tråd hvor de som ønsker det kan legge ut det de vil om seg selv for å presentere seg? Da under navn? Hvis det er det så skal jeg også gjøre det med navn. Men først ville jeg høre om det var stemning for det. 

Grunnen er at vi da kan gå tilbake til den tråen for å sjekke hvem hverandre er utifra det de har skrivd om seg selv. Det er en måte å bli litt kjent med hverandre på. Så når vi ser at noen skriver innlegg med navnet sitt og ikke husker bakgrunnen deres så kan vi gå tilbake til den tråen å sjekke opp. 

Anonymkode: c604f...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er litt vanskelig å skille brukere fra hverandre, hva som er bakgrunnen deres og slike ting. 

Er det noe stemning for å lage en tråd hvor de som ønsker det kan legge ut det de vil om seg selv for å presentere seg? Da under navn? Hvis det er det så skal jeg også gjøre det med navn. Men først ville jeg høre om det var stemning for det. 

Grunnen er at vi da kan gå tilbake til den tråen for å sjekke hvem hverandre er utifra det de har skrivd om seg selv. Det er en måte å bli litt kjent med hverandre på. Så når vi ser at noen skriver innlegg med navnet sitt og ikke husker bakgrunnen deres så kan vi gå tilbake til den tråen å sjekke opp. 

Anonymkode: c604f...5d3

Sier altså AnonymBruker.

Anonymkode: 0e438...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sier altså AnonymBruker.

Anonymkode: 0e438...98f

Jeg skrev at jeg ville stå frem hvis det var stemning for det. Derfor lagde jeg denne tråen for å finne ut av om det var noe stemning for det! Lær deg å lese, mann!

Anonymkode: c604f...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debatter med ekte navn er en felle

Da kan du ikke si sannheten for da mister du jobb/venner/fremtiden din etc

For virkeligheten er ikke PK, det er mye ondskap der ute, selv i "beskyttede" grupper som diverse religioner og kulturer og feminister etc finnes det ondskap

Ta palestinerne f.eks, stemmer demokratisk på terrorister, og lurer på hvorfor de aldri kommer noen vei, slik tyskerne gjorde med Hitler. Men kritiserer du dette, fordi det ikke løser noe, er du rasist etc. Det gir ingen mening, når jeg kritiserer tyskerne for å stemme på Hitler og bebreide jødene for deres problemer, er ikke det fordi jeg er imot "hvite folk", jeg er imot idiotiske valg som gjør ting verre. Uansett hudfarge, uansett "beskyttet gruppe", uansett kjønn etc. Det må gjelde for alle grupper. Det er ikke "bare" hvite menn som kan gjøre dumme ting og som bør kunne kritiseres, det gjelder også brune folk, og muslimer etc

 

Nei, anonymiteten er essensiell for fornuftig sunn debatt, det burde ikke være slik, men det er definitivt slik i Norge i 2020.

Anonymkode: 7074a...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Debatter med ekte navn er en felle

Da kan du ikke si sannheten for da mister du jobb/venner/fremtiden din etc

For virkeligheten er ikke PK, det er mye ondskap der ute, selv i "beskyttede" grupper som diverse religioner og kulturer og feminister etc finnes det ondskap

Ta palestinerne f.eks, stemmer demokratisk på terrorister, og lurer på hvorfor de aldri kommer noen vei, slik tyskerne gjorde med Hitler. Men kritiserer du dette, fordi det ikke løser noe, er du rasist etc. Det gir ingen mening, når jeg kritiserer tyskerne for å stemme på Hitler og bebreide jødene for deres problemer, er ikke det fordi jeg er imot "hvite folk", jeg er imot idiotiske valg som gjør ting verre. Uansett hudfarge, uansett "beskyttet gruppe", uansett kjønn etc. Det må gjelde for alle grupper. Det er ikke "bare" hvite menn som kan gjøre dumme ting og som bør kunne kritiseres, det gjelder også brune folk, og muslimer etc

 

Nei, anonymiteten er essensiell for fornuftig sunn debatt, det burde ikke være slik, men det er definitivt slik i Norge i 2020.

Anonymkode: 7074a...c4c

Øh... Hallo... Selv om du skriver ned navn kan du velge hva slags info du vil gi om deg selv. Du trenger ikke å dra hele livshistoria du og navngi familie og venner.

Anonymkode: b7893...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk. Det hadde vært interessant med yrke og alder på noen, men synes det blir altfor privat å oppsummere personalia i en tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men visste de hva de gjorde. Mange var unge og lett påvirkelige kanskje. Vet vi hva vi gjør i dag med atomvåpen og atomkraft til eksempel. ?Med mennesker og miljø og natur.? Med hverandre? Kanskje våre beste venner.

Anonymkode: 9826c...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke så lett å ord feste alltid synes jeg. Utover at alt som har med psykisk helse krever enormt med tid og oppfølging av kvalifisert personell.Selvfølgelig hjelper det å se at noen er " kommet seg på fote igjen" og kanskje man lære noe i et lite øyeblikk. Enkelte mennesker er bare ekstremt selvhevdende tror jeg og nei er bare ned alt i sin vei. Men det er jo også en følelse vi mennesker trenger kanskje. Vi har alle øyeblikk i livet tror jeg hvor vi skuer mer enn oss selv.

Anonymkode: 9826c...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg heter Kjell Erik.

 

Jeg har IQ på 215.

Er doktorgradstipenidat i kvantefysikk. Ellers er jeg helt frisk i hodet og gift med 19 barn (samme mor til alle).

På fritiden liker jeg å være i min Filadelfia menighet.

Jeg bor i det største huset i asker.

Jeg elsker liberale verdier og er snill som dagen er lang. Jeg har aldri kranglet med noen her på DOL.

Forøvrig er jeg i slekt med flere milliardærer, kunne vært rik som fy, men valgte fysikken. Å vise att fysikk og kristendom (bokstavtro) ikke er motsetninger er min største drivkraft.

 

Jeg er 215 cm høy, og veier 70 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg har IQ på 215.

(...)

Jeg er 215 cm høy, og veier 70 kg.

215 er lykketallet ditt? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
3 minutter siden, laban skrev:

215 er lykketallet ditt? 😊

Ja, jeg føler det er åpenbart meg av både fysikken min og min interesse for fysikk. Og meta fysikk.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev at jeg ville stå frem hvis det var stemning for det. Derfor lagde jeg denne tråen for å finne ut av om det var noe stemning for det! Lær deg å lese, mann!

Anonymkode: c604f...5d3

Skriv med nick du, før du kommer med sånne dumme forslag.

Anonymkode: 0e438...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er litt vanskelig å skille brukere fra hverandre, hva som er bakgrunnen deres og slike ting. 

Er det noe stemning for å lage en tråd hvor de som ønsker det kan legge ut det de vil om seg selv for å presentere seg? Da under navn? Hvis det er det så skal jeg også gjøre det med navn. Men først ville jeg høre om det var stemning for det. 

Grunnen er at vi da kan gå tilbake til den tråen for å sjekke hvem hverandre er utifra det de har skrivd om seg selv. Det er en måte å bli litt kjent med hverandre på. Så når vi ser at noen skriver innlegg med navnet sitt og ikke husker bakgrunnen deres så kan vi gå tilbake til den tråen å sjekke opp. 

Anonymkode: c604f...5d3

Hvorfor skal du skille brukere fra hverandre og vite om bakgrunnen deres?  Er ikke det greit å vite ingenting om hverandre?  Jeg har ikke den minste interesse av slik tråd og forstår ikke hva du vil frem til.  Bruk facebook eller andre sosiale medier med navn.

Anonymkode: 532dd...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er litt vanskelig å skille brukere fra hverandre, hva som er bakgrunnen deres og slike ting. 

Er det noe stemning for å lage en tråd hvor de som ønsker det kan legge ut det de vil om seg selv for å presentere seg? Da under navn? Hvis det er det så skal jeg også gjøre det med navn. Men først ville jeg høre om det var stemning for det. 

Grunnen er at vi da kan gå tilbake til den tråen for å sjekke hvem hverandre er utifra det de har skrivd om seg selv. Det er en måte å bli litt kjent med hverandre på. Så når vi ser at noen skriver innlegg med navnet sitt og ikke husker bakgrunnen deres så kan vi gå tilbake til den tråen å sjekke opp. 

Anonymkode: c604f...5d3

Det er litt rart når et slikt innlegg kommer fra en som selv er anonym , i stedet for å bare gi en grei presentasjon av seg selv og " hilse på " 🙂 

Anonymkode: e42c0...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart når et slikt innlegg kommer fra en som selv er anonym , i stedet for å bare gi en grei presentasjon av seg selv og " hilse på " 🙂 

Anonymkode: e42c0...f7e

Veldig enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe stemning for å lage en tråd hvor de som ønsker det kan legge ut det de vil om seg selv for å presentere seg? Da under navn? Hvis det er det så skal jeg også gjøre det med navn. Men først ville jeg høre om det var stemning for det. 

Hva er det med det her som gjør ting så vanskelig å skjønne? Er det så mye tomrom i skallene deres at dere ikke greier å skjønne dere på de enkleste ting??

Anonymkode: c604f...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, cilie skrev:

Nei takk. Det hadde vært interessant med yrke og alder på noen, men synes det blir altfor privat å oppsummere personalia i en tråd. 

Ja for yrke og alder gjør at vi blir veldig kjent med hverandre! Øh... Not!

Anonymkode: c604f...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...