Gå til innhold

Hvordan komme i kontakt med forumet?


Gjest Xtra

Anbefalte innlegg

Jeg sendte for noen dager siden melding via kontaktskjemaet, uten å få svar.

 

Det står i innlegg her at man kan sende PM til Ann Christin og Hannemari, men kan ikke se at disse kommer opp som alternativer når man skal sende PM. Oppdatere informasjonen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, må bare beklage. Normalt vil man kunne trykke på et brukernavn og bli videreført til personen sin profil, men den funksjonen er jo tilgjengelig på dette forumet. Har forandret brukernavnene nå. Når det gjelder mail går den til forumansvarlig og du skal få svar innen rimelig tid, dog ikke i helgene, men du burde jo fått svar. Dessverre har vi skjønt at en del mailer oppfatter mail fra forumansvarlig som spam og dermed nekter mailserveren å ta det imot. De enkleste er å sende PM til meg om det gjelder noe på forumet, og til forumansvarlig om det gjelder meg eller noe angående Egmont og håndtering o.l.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...