Gå til innhold

tatoo?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, all tatoo er grusomt. Det er min mening 🙂

Ok. Jeg ville ikke hatt noen annen enn denne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har veldig lyst å ta denne på armen, den beskytter mot bestettelse.

Når du vurderer sånt: Tenk på hvor kul du synes den er når du er 70 år. Den forsvinner ikke. Er det bedre med en "liksomvariant" (hvis det finnes?), i tilfelle du angrer om en stund?

At den beskytter mot noe som helst, kan du se bort fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laban skrev:

Når du vurderer sånt: Tenk på hvor kul du synes den er når du er 70 år. Den forsvinner ikke. Er det bedre med en "liksomvariant" (hvis det finnes?), i tilfelle du angrer om en stund?

At den beskytter mot noe som helst, kan du se bort fra. 

Ja kunne jo fått den tegnet på også, hadde likt det også jeg :) 

Har tro på sånne tegn og galder jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den er i hvertfall veldig DEG :- ) og det er jo det som er kult med tatoveringer, når de representerer den som bærer den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, laban skrev:

Når du vurderer sånt: Tenk på hvor kul du synes den er når du er 70 år. Den forsvinner ikke. Er det bedre med en "liksomvariant" (hvis det finnes?), i tilfelle du angrer om en stund?

At den beskytter mot noe som helst, kan du se bort fra. 

Nå hørtes du ut som en gammel dame på 90 år Laban ;- ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg synes ikke det, jeg synes tatoveringer er harry og lite pent. Men hovedsaken er jo at den som har den liker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, XbellaX skrev:

Nå hørtes du ut som en gammel dame på 90 år Laban ;- ) 

Jeg er ca. 35 år på innsiden, bortsett fra når det gjelder tatoveringer og piercinger. Da er jeg 90.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg synes ikke den er kul, men så er jeg ikke fan av tatoo. Skulle jeg hatt en måtte den har vært meget liten og plassert på en lite synlig plass, den skulle hatt en veldig høy symbolsk verdig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint motiv, og veldig «deg», som bella sier. Jeg ville vurdert en annen plassering enn armen, eneste. Dels fordi motivet er kompakt, og etter min mening passer bedre på for eksempel ankelen eller et stykke ned på nakken/øvre rygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, laban skrev:

Jeg er ca. 35 år på innsiden, bortsett fra når det gjelder tatoveringer og piercinger. Da er jeg 90.  

Haha 😃 Da er vi to 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det da det sannsynligvis er mange i verden som også har den tatoveringen. De tatoveringer som jeg synes er fine de er unike og ikke mange andre som har. Jeg har en liten tatovering selv på ankelen og den betyr noe veldig viktig for meg og det er nok ikke noen andre som har den. I så fall kommer jeg aldri til å møte noen med samme da det ikke er en typisk tatovering. 

Skulle du likevel ville ta den så ville jeg også valgt et annet sted enn armen. Kanskje på ankelen, leggen eller vrista på foten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, stjernestøv skrev:

Kul nok, men den beskytter ikke mot noe som helst.

Anonymkode: 4a568...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg synes den er gyselig, men jeg er generelt ikke glad i tatoveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, XbellaX skrev:

Den er i hvertfall veldig DEG :- ) og det er jo det som er kult med tatoveringer, når de representerer den som bærer den

Ja den er veldig meg hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg synes ikke det, jeg synes tatoveringer er harry og lite pent. Men hovedsaken er jo at den som har den liker den.

Ja jeg syns det er fint på andre folk jeg da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fionys skrev:

Jeg synes ikke den er kul, men så er jeg ikke fan av tatoo. Skulle jeg hatt en måtte den har vært meget liten og plassert på en lite synlig plass, den skulle hatt en veldig høy symbolsk verdig for meg.

Ja hadde ikke tenk å ha den så stor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mari- skrev:

Fint motiv, og veldig «deg», som bella sier. Jeg ville vurdert en annen plassering enn armen, eneste. Dels fordi motivet er kompakt, og etter min mening passer bedre på for eksempel ankelen eller et stykke ned på nakken/øvre rygg. 

Ja kunne jo hatt den på ankelen og da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Jeg ville ikke gjort det da det sannsynligvis er mange i verden som også har den tatoveringen. De tatoveringer som jeg synes er fine de er unike og ikke mange andre som har. Jeg har en liten tatovering selv på ankelen og den betyr noe veldig viktig for meg og det er nok ikke noen andre som har den. I så fall kommer jeg aldri til å møte noen med samme da det ikke er en typisk tatovering. 

Skulle du likevel ville ta den så ville jeg også valgt et annet sted enn armen. Kanskje på ankelen, leggen eller vrista på foten. :)

Ok. Kan ha den på ankelen jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...