Gå til innhold

tatoo?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Glitter skrev:

Jeg ville ikke gjort det da det sannsynligvis er mange i verden som også har den tatoveringen. De tatoveringer som jeg synes er fine de er unike og ikke mange andre som har. Jeg har en liten tatovering selv på ankelen og den betyr noe veldig viktig for meg og det er nok ikke noen andre som har den. I så fall kommer jeg aldri til å møte noen med samme da det ikke er en typisk tatovering. 

Skulle du likevel ville ta den så ville jeg også valgt et annet sted enn armen. Kanskje på ankelen, leggen eller vrista på foten. :)

Jeg har tre tatoveringer og er 100%sikker på at ingen i verden har en som er identisk 😁 Nå lurer jeg på hvordan siste medlem av "familien" skal foreviges. Portrett er liksom brukt opp. En på hver arm. Han har sinnsykt heftig blikk noen ganger, så jeg funderer på et eller annet hvor øynene blir hovedmotivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler deg å vente en stund etter at du har bestemt deg, før du tar en tatovering. Da slipper du en impulsgreie du kanskje vil angre på senere. Om du fortsatt vil ha den om 6 mnd, go for it! Eller, vent til september/oktober. Ferske tatoveringer er ikke så glad i sola.

Hva andre mener om motivet, bør ikke ha noen betydning. Det er du som skal leve med den, ikke alle andre. Jeg har tre tatoveringer. Alle har en betydning jeg vet aldri vil miste verdi for meg. Jeg er ikke spesielt bekymret for hva jeg mener når jeg blir 70 😂 Er man fornøyd med tatoveringen og ikke går og irriterer seg over at den f.eks er litt feil, tenker man ikke over at man har dem. Sånn er det ihvertfall for meg. De bare er der, som en naturlig del av meg.

Men det er dyrt og det blir ikke spesielt pent, dersom du skulle angre og ønsker å fjerne tatoveringen. Så vær sikker, tenk og vurder lenge. Spesielt for deg som er litt impulsiv og ambivalent, tror jeg det er viktig.

Hvis dette hørtes negativt ut, så var det ikke meningn. Jeg har ingen problemer med tatoveringer 😁 Bare ment som et godt råd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg er veldig glad jeg ikke tatoverte Inn ett kors da jeg var kristen. Lekte med  ideen. Nå er jeg langt i fra kristen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, stjernestøv skrev:

Lærdom etter mange år på DOL: Om du virkelig vil ta en tatovering, ta den. Om du egentlig ikke vil men mangler egen overbevisning: Ta det opp i en «Skal jeg ta tatovering?»-tråd.

;) :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kayia skrev:

Lærdom etter mange år på DOL: Om du virkelig vil ta en tatovering, ta den. Om du egentlig ikke vil men mangler egen overbevisning: Ta det opp i en «Skal jeg ta tatovering?»-tråd.

;) :P 

 

Hehe ja er vel noe i det muligens :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...