Gå til innhold

tatoo?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kul nok, men den beskytter ikke mot noe som helst.

Anonymkode: 4a568...008

Ok. Jeg tror det da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg synes den er gyselig, men jeg er generelt ikke glad i tatoveringer.

Ok. Ikke alle liker det nei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt den i nakken tror jeg. Eller på ankelen.

 

Jeg skjønner hvorfor du vil ha den, jeg tror jeg ser noe av det samme som deg av serier. (når det er sagt, så tror ikke jeg på at symbolet har effekt da, men jeg skjønner tanken)

Hva jeg mener om tatoveringer spiller ingen rolle, det er hva du vil og har lyst til.

Den trenger jo ikke være stor dersom du ikke ønsker det, jeg tror den blir penest med å ikke for stor, samtidig må symbolet komme frem slik at det ikke blir en utydelig masse. Finn deg en flink tatovør, da får du hjelp til hvilken str som vil passe mtp motiv og plassering.

Du har en historie om symbolet, du vet hva det betyr. Det liker jeg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Shira! skrev:

Jeg ville hatt den i nakken tror jeg. Eller på ankelen.

 

Jeg skjønner hvorfor du vil ha den, jeg tror jeg ser noe av det samme som deg av serier. (når det er sagt, så tror ikke jeg på at symbolet har effekt da, men jeg skjønner tanken)

Hva jeg mener om tatoveringer spiller ingen rolle, det er hva du vil og har lyst til.

Den trenger jo ikke være stor dersom du ikke ønsker det, jeg tror den blir penest med å ikke for stor, samtidig må symbolet komme frem slik at det ikke blir en utydelig masse. Finn deg en flink tatovør, da får du hjelp til hvilken str som vil passe mtp motiv og plassering.

Du har en historie om symbolet, du vet hva det betyr. Det liker jeg 😃

Ok. Tenker ankelen nå,må nok reise en plass for å ta den :)

Ja supernatural er bare en veldig bra serie,de har så mange symboler der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du tror gjerne det du ønsker å tro.

Anonymkode: 4a568...008

Ja,han som har laget supernatural kan tingene sine han :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ta tatovering hvis du vil det, og hvilken som helst tatovering du selv ønsker. Bare husk på at en tatovering ikke beskytter deg mot noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Bare ta tatovering hvis du vil det, og hvilken som helst tatovering du selv ønsker. Bare husk på at en tatovering ikke beskytter deg mot noe som helst.

Jo den gjør nmok det, selv om dere ikke tror det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo den gjør nmok det, selv om dere ikke tror det :) 

Nei, den gjør nok ikke det, selv om du tror det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bokormen123 skrev:

Nei, den gjør nok ikke det, selv om du tror det 😂

Ok. :) Tro kan flytte fjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jo den gjør nmok det, selv om dere ikke tror det :) 

Jeg tror ikke du er besatt uansett, men om du tror den beskytter mot besettelse så er det din sak og ingen annens. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg tror ikke du er besatt uansett, men om du tror den beskytter mot besettelse så er det din sak og ingen annens. :) 

Ja sant det :) 

Men har smykker som skal beskytte og, det hjalp ikke da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja sant det :) 

Men har smykker som skal beskytte og, det hjalp ikke da. 

Hvorfor tror du da at en tatovering vil hjelpe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Hvorfor tror du da at en tatovering vil hjelpe? 

Bare tror det :) Men det er nok mange som har akkurat den tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bokormen123 skrev:

Nei, den gjør nok ikke det, selv om du tror det 😂

 

40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. :) Tro kan flytte fjell. 

 

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja sant det :) 

Men har smykker som skal beskytte og, det hjalp ikke da. 

 

37 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvorfor tror du da at en tatovering vil hjelpe? 

Tro på at noe funker kan absolutt ha betydning. Det vet vi ikke minst gjennom forskning på placeboeffekten. Men du klarte jo ikke å få deg selv til å tro på smykkene, så hva vil være annerledes med troen på en tatovering? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, morsan skrev:

Tro på at noe funker kan absolutt ha betydning. Det vet vi ikke minst gjennom forskning på placeboeffekten. Men du klarte jo ikke å få deg selv til å tro på smykkene, så hva vil være annerledes med troen på en tatovering? 

Morsan da, du kjenner da Stjernestøv - med en urokkelig tro på at DENNE gangen så virker det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, morsan skrev:

 

 

 

Tro på at noe funker kan absolutt ha betydning. Det vet vi ikke minst gjennom forskning på placeboeffekten. Men du klarte jo ikke å få deg selv til å tro på smykkene, så hva vil være annerledes med troen på en tatovering? 

Det er jo noe som er i ett med kroppen min, tenker sånn bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lillemus skrev:

Morsan da, du kjenner da Stjernestøv - med en urokkelig tro på at DENNE gangen så virker det. :)

Kjenner noen som er slik mht hvem de tror det er mulig å bli/være kjæreste med. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
19 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvis du har den i kun i sort og ikke for stor så er det ikke den verste jeg har sett. Jeg foreslår mindre enn du ser på noen av bildene. Ikke større enn bunnen av et vannglass. Eller la være.

Tattovering er ikke min stil, men kanskje din. Du kan høre hva mannen din tenker om det.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Gargamel skrev:

Hvis du har den i kun i sort og ikke for stor så er det ikke den verste jeg har sett. Jeg foreslår mindre enn du ser på noen av bildene. Ikke større enn bunnen av et vannglass. Eller la være.

Tattovering er ikke min stil, men kanskje din. Du kan høre hva mannen din tenker om det.

Nei det er ikke min stil heller, fikk bare så lyst på denne. Mannen sa ikke mye om det som vanlig hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...