Gå til innhold

Psykose vs mani


RamonaK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Kanskje jeg egentlig ikke er virkelig 

Jo det er du helt sikkert,men kjenner følelsen. Du får klappe litt på deg selv, da kjenner du at du er til og er solid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo det er du helt sikkert,men kjenner følelsen. Du får klappe litt på deg selv, da kjenner du at du er til og er solid. 

Kan du spå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, RamonaK skrev:

Kan du spå? 

Har tarotkort men det er så lenge siden jeg har brukt dem,så har jeg englekort. Tar det ikke så seriøst nå som jeg gjorde før, det tror jeg ingen bør gjøre. Tror ingen kan spå fremtiden, alt kommer an på hvilke valg vi tar. Det er vi selv som skaper fremtiden vår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har tarotkort men det er så lenge siden jeg har brukt dem,så har jeg englekort. Tar det ikke så seriøst nå som jeg gjorde før, det tror jeg ingen bør gjøre. Tror ingen kan spå fremtiden, alt kommer an på hvilke valg vi tar. Det er vi selv som skaper fremtiden vår. 

Jeg pleide å lese tarot kort også. Men mest håndflater og teblader og auraer. Jeg er ikke helt enig at det er vi selv som skaper vårt eget liv. For det livet jeg lever er ikke det jeg prøvde å skape for meg selv.... men alle valg vi tar Har selvfølgelig konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg pleide å lese tarot kort også. Men mest håndflater og teblader og auraer. Jeg er ikke helt enig at det er vi selv som skaper vårt eget liv. For det livet jeg lever er ikke det jeg prøvde å skape for meg selv.... men alle valg vi tar Har selvfølgelig konsekvenser.

Nei jeg vet ikke,jeg har prøvd og prøver å skape livet mitt. Var ei som spådde meg en gang når jeg følte meg ok, hun så meg ligge i en sykeseng og var dårlig. "Nei ikke det igjen" tenkte jeg. Men hun fikk rett, jeg ble innlagt flere ganger etter det. Ja valgene vi tar har konsekvenser,vi gjør vel så godt vi kan. Klarer ikke følge "The secret" heller lenger, tar en dag om gangen jeg nå. Ser etter positive ting i nuet,men livet er som det er. Kanskje det er sjebnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei jeg vet ikke,jeg har prøvd og prøver å skape livet mitt. Var ei som spådde meg en gang når jeg følte meg ok, hun så meg ligge i en sykeseng og var dårlig. "Nei ikke det igjen" tenkte jeg. Men hun fikk rett, jeg ble innlagt flere ganger etter det. Ja valgene vi tar har konsekvenser,vi gjør vel så godt vi kan. Klarer ikke følge "The secret" heller lenger, tar en dag om gangen jeg nå. Ser etter positive ting i nuet,men livet er som det er. Kanskje det er sjebnen. 

Hva er The secret? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Men jeg er sikker på at noen kan se fremtiden.

De som spår kan ikke påstå det, vi har mange veier å velge mellom. Det er ikke de ser akkurat den veien vi velger,men noen ganger kan de ha rett selvsagt. Men tror ikke det er så ofte i grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Hva er The secret? 

Det er en bok som handler om å tenke livet sitt selv, det vi tenker lager vår virkelighet står det. Likt tiltrekker likt for alt er energi, det vi tenker og ønsker får vi mer av. Jeg trodde på det en stund og klarte det ganske bra,men så var jeg plutselig tilbake på skrætsj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er en bok som handler om å tenke livet sitt selv, det vi tenker lager vår virkelighet står det. Likt tiltrekker likt for alt er energi, det vi tenker og ønsker får vi mer av. Jeg trodde på det en stund og klarte det ganske bra,men så var jeg plutselig tilbake på skrætsj. 

Men hvis alt er energi burde det ikke vært motsatt? At motsetning tiltrekker hverandre mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Men hvis alt er energi burde det ikke vært motsatt? At motsetning tiltrekker hverandre mener jeg. 

Nei det har med frekvenser å gjøre også, vi tiltrekker det som er på samme frekvens som oss. Det gjelder også hvilke folk vi tiltrekker i livet vårt,ofte kan vi si ting om andre folk og kan peke pilene mot oss selv. Så det vi seri andre har vi ofte i oss selv,det kalles speiling. Men det kan vel ikke alltid stemme, jeg har narsissister rundt meg. Jeg er jo ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei det har med frekvenser å gjøre også, vi tiltrekker det som er på samme frekvens som oss. Det gjelder også hvilke folk vi tiltrekker i livet vårt,ofte kan vi si ting om andre folk og kan peke pilene mot oss selv. Så det vi seri andre har vi ofte i oss selv,det kalles speiling. Men det kan vel ikke alltid stemme, jeg har narsissister rundt meg. Jeg er jo ikke det. 

Ja det blir vel litt sånn 50/50 men hvis jeg tenker på hoved verdiene de jeg har valgt å ha rundt meg har stemmer det nok. Tidligere mannen min var helt motsatt av meg som person men vi hadde de samme hovedverdiene. Uff bare tenker på hvordan det hadde vært hvis han var som meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja det blir vel litt sånn 50/50 men hvis jeg tenker på hoved verdiene de jeg har valgt å ha rundt meg har stemmer det nok. Tidligere mannen min var helt motsatt av meg som person men vi hadde de samme hovedverdiene. Uff bare tenker på hvordan det hadde vært hvis han var som meg...

Meg og min mann er helt ulike vi også, så det må være motsetning der som du skrev om. Men noen ganger kan vår livsparter få opp ting i oss vi trenger å jobbe med har jeg lært. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Meg og min mann er helt ulike vi også, så det må være motsetning der som du skrev om. Men noen ganger kan vår livsparter få opp ting i oss vi trenger å jobbe med har jeg lært. 

Ja, jeg tror at en livspartner er en som komplimenterer en selv, har de egenskapene en selv mangler. Ja jeg er enig i det vi har alle ting å jobbe med.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men f i helvete at jeg skulle begynne å tenke på han og mye annet. Derfor jeg hater å gå til behandler, alt man har forsøk å trykke langt inn kommer jo ut igjen og gjør det bare verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, RamonaK skrev:

Men jeg er sikker på at noen kan se fremtiden.

Hvor mye av ens kritiske sans må ofres for å faktisk tro på dette og annet new age-humbug? Alt eller alt? 

Anonymkode: 865ea...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mye av ens kritiske sans må ofres for å faktisk tro på dette og annet new age-humbug? Alt eller alt? 

Anonymkode: 865ea...53d

Jeg sa at jeg tror noen kan se fremtiden. Vet ikke helt hva New age er høres veldig kommersielt ut. . Men det er vel mulig det er mer mellom himmel og jord enn du tror. Det er mye uforklarlige fenomen . Kanskje det er du som er for kritisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye av ens kritiske sans må ofres for å faktisk tro på dette og annet new age-humbug? Alt eller alt? 

Anonymkode: 865ea...53d

Har du aldri vært i skogen, og bare følt hvordan energien flyter og at alt er akkurat som det skal være , at alt passer og har en mening.? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...