Gå til innhold

Psykose vs mani


RamonaK

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, RamonaK skrev:

Har du aldri vært i skogen, og bare følt hvordan energien flyter og at alt er akkurat som det skal være , at alt passer og har en mening.? 

Jo, selvfølgelig. Det kalles lykke/tilfredshet, og er ikke noe bevis for spåkoner, kornsirkler, chemtrails, enhjørninger, tusser og troll. 

Anonymkode: 865ea...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, selvfølgelig. Det kalles lykke/tilfredshet, og er ikke noe bevis for spåkoner, kornsirkler, chemtrails, enhjørninger, tusser og troll. 

Anonymkode: 865ea...53d

Jeg mener ikke i forhold til hvordan man føler seg. Men at man kan føle at alt rundt lever . At hver eneste stein og kryp og fugl er akkurat sånn de skal være. Hva enhjørninger kornsirkler tusser troll osv har med det å gjøre vet jeg ikke, har jo ingenting med noe å gjøre. Men alt er energi så det er vel ikke umulig at noen såkalte spåkoner klarer å plukke opp denne energien? Energi dør aldri, og den er overalt , hvis du er åpen kan du jo til og med se den. Alle har sin aura og den er jo energi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, RamonaK skrev:

Men de som er reinkarnert flere ganger har jo en høyt utviklet sjette sans i tillegg til en gammel sjel

Nå er vi over i alvorlig psykisk sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kupton skrev:

Nå er vi over i alvorlig psykisk sykdom.

Nei, jeg er sikker på at det er svaret det er jo veldig logisk Jo flere ganger man har blitt reinkarnert jo mer visdom og erfaring har man 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, RamonaK skrev:

Og hva hvis man dør man kan jo ikke bare bli borte......

Jo, og det er nøyaktig det som skjer. 

Anonymkode: 865ea...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, og det er nøyaktig det som skjer. 

Anonymkode: 865ea...53d

Nei det er ikke det som skjer energi dør aldri sjelen dør aldri selvom kroppen ikke funker trist at du er så lite åpen du går jo glipp av så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje det er fordi du ikke har blitt reinkarnert så derfor synes jeg det er trist istedenfor å bli sint men tenk hvis alle kunne være mere åpne svarene på alle mysterier om livet er jo her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, RamonaK skrev:

Nei det er ikke det som skjer energi dør aldri sjelen dør aldri selvom kroppen ikke funker trist at du er så lite åpen du går jo glipp av så mye

Når et voksent menneske faktisk tror på at det er mulig å bli gjenfødt som ekorn eller drammenser etter dette livet, er absolutt siste rest av evnen til rasjonell tenkning borte. 

Dette er svevende eventyr for personer som ikke takler tilværelsens harde realiteter. 

Anonymkode: 865ea...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når et voksent menneske faktisk tror på at det er mulig å bli gjenfødt som ekorn eller drammenser etter dette livet, er absolutt siste rest av evnen til rasjonell tenkning borte. 

Dette er svevende eventyr for personer som ikke takler tilværelsens harde realiteter. 

Anonymkode: 865ea...53d

Du er så blind og det er jo så logisk alt sammen jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan forstå alle svarene er jo der om fortiden fremtiden og nåtiden det er ikke rart det er så mye fryktelig i verden når folk er så uopplyste hvis man bare åpner sinnet blir alt krystallklart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, RamonaK skrev:

Du er så blind og det er jo så logisk alt sammen jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan forstå alle svarene er jo der om fortiden fremtiden og nåtiden det er ikke rart det er så mye fryktelig i verden når folk er så uopplyste hvis man bare åpner sinnet blir alt krystallklart

I rest my case. 

Anonymkode: 865ea...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I rest my case. 

Anonymkode: 865ea...53d

Nei nei nei hvorfor er dum sånn jeg skjønner bare ikke at det går an 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...