Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei! Noen som har noe gode råd eller tips om hvordan jeg kan forbrenne fett mest effektivt, og samtidig se resultater om ikke så lenge? (Har ikke ønske om å bli tynn, men jeg ønsker å få synlige muskler) På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Sørg for å følge et godt kosthold hvor du spiser 5 - 6 måltider pr. dag, og har en riktig fordeling av fett, karbohydrater og proteiner totalt over dagen, men har mest karbohydratrik mat til frokost og rett etter trening. Ta en 30 - 50 minsykle/jogge/rask gåtur annen hver morgen før frokost (start med en kopp grønn te før turen). Pulsen skal ikke være under 60 % og over 80 % av makspulsen din (som er ca 220 - alderen din). Du trenger ikke pulsklokke til dette her. En slik tur forbrenner fett, fordi du ikke har karbohydrater i blodet og i musklene om morgenen, dessuten får du en god start på dagens øvrige forbrenning. Dette var veldig enkelt sagt, men du kan gå ned 500 g pr. uke ved å redusere litt av energimengden du spiser og øke mosjonsnivået litt. Jeg gjorde dette for to år siden fra pinse til august, annen hver morgen som sagt, og gikk ned 5 kg på tre måneder. Og husk at du ikke kan bestemme hvor fettet forsvinner fra, hos meg en det ansiktet og puppene som slankes først, så kommer skuldrene osv. nedover... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei:o) Tusen takk for svar!! Hørtes ut som et greit opplegg dette!! Trener styrke 3-4 dager i uka også, samt "kondis" etter hver styrkeøkt. Har ikke følt at det jeg har gjort har vært nok, men er kanskje litt utålmodig også da:) Men det hørtes ut som et greit opplegg, så det er verdt å prøve! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.