Gå til innhold

Til h%elvete


RamonaK

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Forstår det,men hold fast. Det blir jo lettere med litt hjelp, kanskje avlstning? 

Ja. Skulle ønske jeg var liten igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Stormwind skrev:

At du tar imot hjelp bør vel være positivt også i barnevernets øyne. Hadde du motsatt deg å få hjelp så hadde vel det vært værre , vil jeg tro. Får håpe det går bra:)

Ja de gjorde det veldig klart hva som kom til å skje hvis jeg ikke mottok hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du må bare stå på kjære deg ❤️ 

Jeg har ødelagt håret mitt, har ikke børsta eller vaska det på seks måneder så det er bare ekkelt, Ikke klarer jeg å skifte heller går i de samme klærne natt og dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Jeg har ødelagt håret mitt, har ikke børsta eller vaska det på seks måneder så det er bare ekkelt, Ikke klarer jeg å skifte heller går i de samme klærne natt og dag. 

Da trenger du virkelig hjelp tenker jeg da, det høres ikke greit ut, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Men unnskyld nå ble det bare sutring. 

Det er helt i orden, du har lov til å si det som det er. Det er ikke sutring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er helt i orden, du har lov til å si det som det er. Det er ikke sutring. 

❤️ det var snilt sagt, men føler meg uverdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Da trenger du virkelig hjelp tenker jeg da, det høres ikke greit ut, 

Men hvordan skal jeg klare å si det til en annen person ? At jeg er så ubrukelig, psykiateren min vet det ikke engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

❤️ det var snilt sagt, men føler meg uverdig. 

Du er ikke uverdig, du bare føler deg ikke bra for tiden. Det er ikke akkurat noe du har bedt om å få, du vil jo ikke ha det sånn. Bare ta imot all hjelp du kan få, så går det sikkert bedre snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Men hvordan skal jeg klare å si det til en annen person ? At jeg er så ubrukelig, psykiateren min vet det ikke engang. 

Si det til psykiateren, den er der jo for å hjelpe deg. Legg kortene på bordet og gi slipp, ta imot hjelp. Det måtte jeg gjøre en gang, og det ble bedre etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Si det til psykiateren, den er der jo for å hjelpe deg. Legg kortene på bordet og gi slipp, ta imot hjelp. Det måtte jeg gjøre en gang, og det ble bedre etterhvert. 

Du er så snill mot meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Du er så snill mot meg. 

Jeg tror du er en snill person, og du er ikke ubrukelig. Jeg kjenner meg igjen i deg, det du sliter med. Jeg ønsker deg alt godt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror du er en snill person, og du er ikke ubrukelig. Jeg kjenner meg igjen i deg, det du sliter med. Jeg ønsker deg alt godt ❤️ 

Takk, nå begynte jeg å gråte.kan ikke huske sist noen var snille mot meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Takk, nå begynte jeg å gråte.kan ikke huske sist noen var snille mot meg. 

❤️ Du fortjener at noen er snill mot deg,du har ikke bedt om alt dette selv. Og hjelpeapparatet vil bare hjelpe deg,ta imot den hjelpen du. De vil være snill mot deg de også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

❤️ Du fortjener at noen er snill mot deg,du har ikke bedt om alt dette selv. Og hjelpeapparatet vil bare hjelpe deg,ta imot den hjelpen du. De vil være snill mot deg de også. 

Ja , jeg håper det. Skulle ønske jeg hadde noen venner. Men de har jeg drevet bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja , jeg håper det. Skulle ønske jeg hadde noen venner. Men de har jeg drevet bort. 

Det er ikke så lett uten venner heller, det vet jeg. Jeg drev alle bort når jeg var på mitt verste, så det var bare meg og hjelpeapparatet. Jeg hadde en fraværende samboer,han var bare sint når jeg var dårlig. Jeg snakket daglig med BV, skole,helsesøster og hjelpeinstanser. Og de reagerte på hvordan jeg var,det var stor bekymring rundt barna. Men BV satt jo inn tiltak så det hjalp jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke så lett uten venner heller, det vet jeg. Jeg drev alle bort når jeg var på mitt verste, så det var bare meg og hjelpeapparatet. Jeg hadde en fraværende samboer,han var bare sint når jeg var dårlig. Jeg snakket daglig med BV, skole,helsesøster og hjelpeinstanser. Og de reagerte på hvordan jeg var,det var stor bekymring rundt barna. Men BV satt jo inn tiltak så det hjalp jo. 

Ja, det hjelper hvis man har noen rundt seg.er så lett og dette utenfor ellers. Jeg har prøvd å gjøre det godt igjen med vennene mine , men det kommer aldri til å skje. Men kanskje jeg kan få noen nye en gang, må bare prøve å ikke ødelegge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, det hjelper hvis man har noen rundt seg.er så lett og dette utenfor ellers. Jeg har prøvd å gjøre det godt igjen med vennene mine , men det kommer aldri til å skje. Men kanskje jeg kan få noen nye en gang, må bare prøve å ikke ødelegge. 

Ja det går jo an å få nye venner også, jeg traff to av mine venner jeg har nå da jeg var innlagt. Vi møtes av og til hjemme hos hverandre, og noen ganger går vi på cafe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, RamonaK skrev:

❤️ det var snilt sagt, men føler meg uverdig. 

Det er sykdommen din som gir deg disse tankene og følelsene. Husk det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...