Kathrine Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Har noen her inne prøvd "slankeplasteret" Shape Patch? Leste en artikkel i et ukeblad for noen dager siden om en dame som hadde gått ned 13 kg på 3 mnd med å bruke det, og vil gjerne vite om andres erfaringer før jeg kaster ut i det og bestiller:) Høres jo veeeldig fristende og forlokkende ut da... Håper noen kan svare meg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 jeg har mer tro på julenissen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Dersom noen hadde funnet ut et så revolusjonerende slankemiddel som et PLASTER hvor man ellers kunne spise så mye man ville - ville vi nok ha hørt om det fra adskillig andre kanter enn i ukeblad! Nobelprisnominasjon, f.eks. Det er FYSISK UMULIG for et plaster å slanke mennesker. Løgn fra ende til annen. Det er ikke engang slik at det virker dårlig, det VIRKER IKKE I DET HELE TATT! (Unnskyld skrikingen men jeg blir så frustrert) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.