Gå til innhold

Hva slags syn har du på psykisk syke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, frosken skrev:

Mitt hovedpoeng er at kritikkverdige kommentarer helst bør tas opp i de konkrete situasjonene, og du har fått forståelse for dine synspunkter i flere innlegg i denne tråden. 

For øvrig spiller ikke på din samvittighet. Jeg visste da jeg skrev dette at noen sannsynligvis vil mene det, men tenkte at jeg uansett må kunne formidle min opplevelse også. 

Jeg har ingenting imot at du uttrykker dine opplevelser og følelser, det vet du . Og du gav meg dårlig samvittighet enten du vill det eller ikke. Din konklusjon er at jeg skriver kritikkverdige ting og at ditt hovedpoeng er at det ikke er passende i denne tråen. Tatt til etterretning. Men er det ikke mulig at du kan ha forståelse for noe av det jeg prøver å formidle ? Jeg er forresten ikke ute etter likes eller å være på lag med noen. Jeg prøver faktisk å forstå din side også. Du formidler det på en måte som at jeg burde være fornøyd fordi jeg har fått tilhengere for mine kritikkverdige holdninger. Som om jeg er en oppvigler og uromoment på forumet. Det er ikke tilfelle. Egentlig er det veldig mye jeg kunne mene og si direkte men som jeg ikke tørr/ orker å si fordi det lett kan bli en ordkrig i stedet for dialog. Og der det viktigste ikke er å forstå men å ha rett. 
 

Anonymkode: 3739d...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingenting imot at du uttrykker dine opplevelser og følelser, det vet du . Og du gav meg dårlig samvittighet enten du vill det eller ikke. Din konklusjon er at jeg skriver kritikkverdige ting og at ditt hovedpoeng er at det ikke er passende i denne tråen. Tatt til etterretning. Men er det ikke mulig at du kan ha forståelse for noe av det jeg prøver å formidle ? Jeg er forresten ikke ute etter likes eller å være på lag med noen. Jeg prøver faktisk å forstå din side også. Du formidler det på en måte som at jeg burde være fornøyd fordi jeg har fått tilhengere for mine kritikkverdige holdninger. Som om jeg er en oppvigler og uromoment på forumet. Det er ikke tilfelle. Egentlig er det veldig mye jeg kunne mene og si direkte men som jeg ikke tørr/ orker å si fordi det lett kan bli en ordkrig i stedet for dialog. Og der det viktigste ikke er å forstå men å ha rett. 
 

Anonymkode: 3739d...c0a

Jeg tror ikke det kommer noe konstruktivt ut av at vi fortsetter å diskutere dette. Jeg har forstått hvordan du ser på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...