stjernestøv Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 Noen som opplever at kalde gufs går gjennom kroppen når en har angst? Kan også begynne å skjelve,må ha to dyner på meg. Trodde det var onde ånder, men sykepleieren mente det var angst. Jeg er jo ikke bra for tiden,men kunne komme på trening igjen ved tilfriskning...så da er jeg ikke helt ute av gamet. Fikk skryt av tannlegen i dag,hun syns jeg hadde vært veldig flink når jeg hadde vært der. Og nå er det lenge til neste gang, fikk meg til å føle litt glede. Hun er veldig hyggelig og rolig. 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 21 minutter siden, stjernestøv skrev: Noen som opplever at kalde gufs går gjennom kroppen når en har angst? Kan også begynne å skjelve,må ha to dyner på meg. Trodde det var onde ånder, men sykepleieren mente det var angst. Jeg er jo ikke bra for tiden,men kunne komme på trening igjen ved tilfriskning...så da er jeg ikke helt ute av gamet. Fikk skryt av tannlegen i dag,hun syns jeg hadde vært veldig flink når jeg hadde vært der. Og nå er det lenge til neste gang, fikk meg til å føle litt glede. Hun er veldig hyggelig og rolig. Ja, det er vanlig. 1 Siter
Villanda Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 Angst vet jeg ikke. Har det sånn i starten av depresjon noen ganger. Akkurat som starten på influensa. 1 Siter
ISW Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 Noradrenalin heter det. Ikke onde ånder. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2020 Forfatter Skrevet 27. februar 2020 2 timer siden, ISW skrev: Noradrenalin heter det. Ikke onde ånder. Det er godt det da at det har et annet navn. 0 Siter
Villanda Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 2 timer siden, ISW skrev: Noradrenalin heter det. Ikke onde ånder. Får noradrenalin en til å fryse? 0 Siter
ISW Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 35 minutter siden, Villanda skrev: Får noradrenalin en til å fryse? Jepp. Adrenalin får deg til å rødme/svette. Egentlig ganske fascinerende. 0 Siter
Villanda Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 39 minutter siden, ISW skrev: Jepp. Adrenalin får deg til å rødme/svette. Egentlig ganske fascinerende. Ja, men FRYSE? 0 Siter
ISW Skrevet 27. februar 2020 Skrevet 27. februar 2020 2 minutter siden, Villanda skrev: Ja, men FRYSE? Noradrenalin trekker sammen de små blodårene i huden. Da fryser man. Adrenalin vil typisk heller utvide blodårer, som gir svetting og varmefølelse. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2020 Forfatter Skrevet 27. februar 2020 2 minutter siden, ISW skrev: Noradrenalin trekker sammen de små blodårene i huden. Da fryser man. Adrenalin vil typisk heller utvide blodårer, som gir svetting og varmefølelse. Takk for alt du vet, fint å få en forklaring på det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.