Gjest treningsjenta Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg vet at dette spørsmålet sikkert er blitt stilt for n-te gang på dette forumet, men jeg trenger virkelig hjelp og råd fra noen av dere!! Jeg har slitt med spiseforstyrrelser og det har ødelagt mye for meg og fotballkarrieren min. Nå er jeg så og si frisk, er blitt normalvektig igjen, er i full gang med fotballen men vet ikke lenger hva som er normalt matinntak i forhold til trening og sånn lenger. Hadde håpet at noen kunne gitt meg veiledning til hvor mye og hva jeg bør spise....vet dette er noe dritt å svare på, men jeg håper likevel noen er så snille og hjelper meg. Opplysninger: Er jente, 17 år, er 1.68 m høy og veier 57 kg. Trener fotball mandag, onsdag og torsdag (moderat/litt høy intensitet) og lett styrketrening for rygg/mage/armer på lørdag. Går ellers på et idrettsgymnas der det er gym nesten hver dag, men der er intensiteten som oftest veldig lav (mye trening av bevegelighet/koordinasjon o.l der). Dagene er lange, står opp i 7-tiden og er i seng rundt 22-23. Det jeg lurer på er hva jeg bør spise når, sånn ca kalorimengde om dagen. Vil helst ikke legge på meg mer enn det jeg gjør nå, isåfall bør det være muskler og ikke fett. Kunne kanskje trengt litt mer leggmuskulatur, åssen trener man den?? Mye mas her, men jeg håper som sagt at noen gidder å hjelpe meg... Takker 1000 ganger til de som eventuelt svarer!! klem fra, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.