ista Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Noen ganger når jeg ikke får spist til rett tid - blir jeg helt i hundre, svimmel og kvalm. Innimellom har jeg hatt nesten-besvimelser - hvis dere skjønner... Er det noen som vet hva dette kan være eventuelt om noe som kan hjelpe i slike situasjoner (feks noe jeg kan ha i lommen). hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 sjokkis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manne Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Ha i lommen: en boks rosiner. En pakke med Nutrilettbar. Et eple. En banan. *s* mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Ha i lommen: en boks rosiner. En pakke med Nutrilettbar. Et eple. En banan. *s* mvh En banan i lomma !!?? *S* Ikke bare jeg som ville kunne mistolke det vel ......... eller er det det?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ista Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 En banan i lomma !!?? *S* Ikke bare jeg som ville kunne mistolke det vel ......... eller er det det?? Dette er jo et problem som skjer sjelden da. Så en banan/eple tror jeg kanskje ikke jeg vil orke å spise når den tid kommer.... ;-) Men ellers var det gode råd! Thank you... hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.