Gå til innhold

hva tar dere jenter i benkpress?

larzz

Anbefalte innlegg

har spurt om dette før for lenge siden, men fikk da dårlig med respons, tror jeg..prøver meg derfor igjen, så svar jenter!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar du utgangspunkt i lite eller mye trening? Jeg har aldri løfta benkpress i treningen, men da jeg forsøkte for 4 år siden løfta jeg lett 10 rep. a 30kg. Forsøkte igjen nå og det ligger på det samme. Tar 3 serier ca. Jeg har trent jevnt, men hovedsaklig skadeforebyggende. Men de som trener benkpress like hyppig som de fleste gutta burde yte endel mer. For 30 kg er generelt lite når man skal skryte av kreftene.

Spør igjen om et halvt år om du vil vite hvilken effekt jevn trening i benkpress gir ei jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Benkpress er ufeminint. Jeg sverger til trening som ikke får meg til å svette, skjære stygge grimaser eller sikle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Benkpress er ufeminint. Jeg sverger til trening som ikke får meg til å svette, skjære stygge grimaser eller sikle.

Jeg skjønte ikke helt spørsmålet. Var det slik at vedkommende lurte på om jeg hadde tatt noen jenter i benkpress?? Nå begynner det å bli vel privat her. Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte ikke helt spørsmålet. Var det slik at vedkommende lurte på om jeg hadde tatt noen jenter i benkpress?? Nå begynner det å bli vel privat her. Enig?

Mhm...Jeg tror vi stikker! Føler meg ikke helt trygg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Det sier du bare så du skal sleppe å innrømme at persen er 37,5 kilo;-) *humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Det sier du bare så du skal sleppe å innrømme at persen er 37,5 kilo;-) *humrer*

Hvis ikke du snurper igjen roperten nå sladrer jeg om at du gråter når du ser Ally McBeal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du snurper igjen roperten nå sladrer jeg om at du gråter når du ser Ally McBeal.

Pøh! Det skjønner alle at er tull likavæl:-) Men ålreit, unnskyld for at jeg avslørte persen din da:-) Forresten har du selvfølgelig helt rett. Det er meeeget ukvinnelig å løfte benkpress. Myyyye bedre å spelle på andre kvaliteter, sånn som deg:-) *mosenosekozer*:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Det skjønner alle at er tull likavæl:-) Men ålreit, unnskyld for at jeg avslørte persen din da:-) Forresten har du selvfølgelig helt rett. Det er meeeget ukvinnelig å løfte benkpress. Myyyye bedre å spelle på andre kvaliteter, sånn som deg:-) *mosenosekozer*:-)

Jeg mener å huske at tårene dine trillet under episode 243 av Hotel Cæsar også. Det er noe homofilt over den sippinga di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg vet hva benkpress er... kanskje ligge på rygg og løfte kjeeempetung stang med ting på helt ytterst opp i luften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg vet hva benkpress er... kanskje ligge på rygg og løfte kjeeempetung stang med ting på helt ytterst opp i luften?

Det er ikke så viktig om du forstår alt, så lenge du fikk med deg det om å ligge på ryggen og holde i en kjempestor stang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Is your name Holmes? John Holmes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at tårene dine trillet under episode 243 av Hotel Cæsar også. Det er noe homofilt over den sippinga di.

Heldig for deg at du er å regne som lettere psykisk utviklingshemma, ellers ville jeg blitt nødt til å ha tatt deg kraftig i rette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pingle Alv

Har de tynneste armene, men har kommet meg opp til 40 kilo nå på gode dager. Vanligvis 30. Dette er på benkpress-maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sherlock. John blir vel litt ambisiøst..............

Det vet du vel best selv med benkpress tidlig og sent.

Å løse gåter er slett ikke det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så viktig om du forstår alt, så lenge du fikk med deg det om å ligge på ryggen og holde i en kjempestor stang :)

Nuvel.*kremt* Tør man anta at lille-Holmes på heldige dager er mer i nærheten av en 1/2 kilos manual?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig for deg at du er å regne som lettere psykisk utviklingshemma, ellers ville jeg blitt nødt til å ha tatt deg kraftig i rette her!

Lettere psykisk utv.hemma??? Å bli kalt det av en som selv har støttekontakt er ganske morsomt. Ta meg i rette? Å, hjelp, skjelve, skjelve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...