Holmes Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Nuvel.*kremt* Tør man anta at lille-Holmes på heldige dager er mer i nærheten av en 1/2 kilos manual?:-) Hadde det enda vært så vel, musiker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Lettere psykisk utv.hemma??? Å bli kalt det av en som selv har støttekontakt er ganske morsomt. Ta meg i rette? Å, hjelp, skjelve, skjelve. Holmes, til tross for evt. hemning øverst, eller rettere sagt derfor, var ordene dine nærmest profetiske i sin selvrefererende dimensjon: 'Det er ikke så viktig om du forstår alt, så lenge du fikk med deg det om å ligge på ryggen og holde i en kjempestor stang :)' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hadde det enda vært så vel, musiker Slapp av. Det hadde ikke gitt deg noe glede her i livet. Hvem i all verden skulle kunne 'håndtere' en slik sak? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Slapp av. Det hadde ikke gitt deg noe glede her i livet. Hvem i all verden skulle kunne 'håndtere' en slik sak? *Håndtere* hadde vel gått greit, men hvis en skulle gjøre andre saker, hadde det vel kanskje ikke vært så hyggelig for en eventuell partner????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Lettere psykisk utv.hemma??? Å bli kalt det av en som selv har støttekontakt er ganske morsomt. Ta meg i rette? Å, hjelp, skjelve, skjelve. Du veit like godt som meg, at når jeg begynner å kaste verbale bomber, så er du hjælpeløs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Du veit like godt som meg, at når jeg begynner å kaste verbale bomber, så er du hjælpeløs. Heldigvis ikke så hjelpeløs som dine såkalte verbale bomber, som de fleste, i ren medfølelse, prøver så godt de kan å overse, mens de snur seg og flirer litt i barten over din pre-pubertale, nølende hjelpeløshet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 *Håndtere* hadde vel gått greit, men hvis en skulle gjøre andre saker, hadde det vel kanskje ikke vært så hyggelig for en eventuell partner????? Nei, det er definitvt en grense! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Heldigvis ikke så hjelpeløs som dine såkalte verbale bomber, som de fleste, i ren medfølelse, prøver så godt de kan å overse, mens de snur seg og flirer litt i barten over din pre-pubertale, nølende hjelpeløshet Interessant. Særlig tatt i betraktning av at det kommer fra en som fremdeles må ha følge av mora si til jobben. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.