Holmes Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Nuvel.*kremt* Tør man anta at lille-Holmes på heldige dager er mer i nærheten av en 1/2 kilos manual?:-) Hadde det enda vært så vel, musiker 0 Siter
favn Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Lettere psykisk utv.hemma??? Å bli kalt det av en som selv har støttekontakt er ganske morsomt. Ta meg i rette? Å, hjelp, skjelve, skjelve. Holmes, til tross for evt. hemning øverst, eller rettere sagt derfor, var ordene dine nærmest profetiske i sin selvrefererende dimensjon: 'Det er ikke så viktig om du forstår alt, så lenge du fikk med deg det om å ligge på ryggen og holde i en kjempestor stang :)' 0 Siter
favn Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Hadde det enda vært så vel, musiker Slapp av. Det hadde ikke gitt deg noe glede her i livet. Hvem i all verden skulle kunne 'håndtere' en slik sak? 0 Siter
Holmes Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Slapp av. Det hadde ikke gitt deg noe glede her i livet. Hvem i all verden skulle kunne 'håndtere' en slik sak? *Håndtere* hadde vel gått greit, men hvis en skulle gjøre andre saker, hadde det vel kanskje ikke vært så hyggelig for en eventuell partner????? 0 Siter
musikeren Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Lettere psykisk utv.hemma??? Å bli kalt det av en som selv har støttekontakt er ganske morsomt. Ta meg i rette? Å, hjelp, skjelve, skjelve. Du veit like godt som meg, at når jeg begynner å kaste verbale bomber, så er du hjælpeløs. 0 Siter
Holmes Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Du veit like godt som meg, at når jeg begynner å kaste verbale bomber, så er du hjælpeløs. Heldigvis ikke så hjelpeløs som dine såkalte verbale bomber, som de fleste, i ren medfølelse, prøver så godt de kan å overse, mens de snur seg og flirer litt i barten over din pre-pubertale, nølende hjelpeløshet 0 Siter
favn Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 *Håndtere* hadde vel gått greit, men hvis en skulle gjøre andre saker, hadde det vel kanskje ikke vært så hyggelig for en eventuell partner????? Nei, det er definitvt en grense! 0 Siter
musikeren Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Heldigvis ikke så hjelpeløs som dine såkalte verbale bomber, som de fleste, i ren medfølelse, prøver så godt de kan å overse, mens de snur seg og flirer litt i barten over din pre-pubertale, nølende hjelpeløshet Interessant. Særlig tatt i betraktning av at det kommer fra en som fremdeles må ha følge av mora si til jobben. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.