Gå til innhold

Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
9 minutter siden, Fastnick skrev:

Helt enig med deg!

 

Er ikke du i båsen "dol-fruer", da? Synes du satte deg selv i den båsen for ikke så lenge siden i alle fall. ;)

Joda, men en dol-frue kan også ha drømmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men greit. Jeg skal bruke tid på det du skriver frosken. For jeg vil virkelig endre meg. Da må jeg gå enda lenger inn i meg selv; for jeg ser virkellg ikke selv at jeg søkte noen bekreftelse hos kupton i dette tilfellet. Helt sant! Da får jeg konsentrere meg om dette helt til jeg ser det selv. 

Anonymkode: 0cc6e...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Gargamel skrev:

Joda, men en dol-frue kan også ha drømmer. 

Synes du har så herlig humoristisk sans, et friskt pust. 😀

Anonymkode: 6a79c...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hadde denne innrømmelsen kommet på et tidligere tidspunkt, hadde ikke denne diskusjonen utartet seg på den måten den har gjort.

Anonymkode: 6a79c...8ec

Var det en innrømmelse? Jeg har oppfattet det som at de aller fleste har ment noe i likhet av dette hele tiden.

PS: Det heter "artet seg" eller (bare) "utartet". Sånn for å gni inn noe jeg har greie på  😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...