Gå til innhold

Legetime for vanlige ting nå til dags

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt kontakt med min lege på e-konsultasjon og det har gått veldig bra.  Han svarer raskt, men det har ikke vært noe høyest alvorlig.

Anonymkode: ac4d3...b6e

Min fastlege hadde tid til å ringe meg opp i stedet for å svare på spørsmålet mitt skriftlig på helsenorge. Han sa det var mye hyggeligere å ta en prat over telefonen, for de hadde IKKE spesielt mye å gjøre om dagen nå som nesten ingen kom til vanlige konsultasjoner. Det sier en del, synes jeg. 

Anonymkode: 21715...22c

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt kontakt med min lege på e-konsultasjon og det har gått veldig bra.  Han svarer raskt, men det har ikke vært noe høyest alvorlig.

Anonymkode: ac4d3...b6e

Litt vanskelig å ta celleprøve via e-konsultasjon kanskje. ;) 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det i det hele tatt mulig å få legetime for rutineting for tiden? Skulle tatt en celleprøve i fjor sommer... 

Anonymkode: e288a...119

Dersom du skal ta en rutinemessig celleprøve og ikke har symptomer, så vil jeg tro at det vil være ønskelig å utsette det noen uker til. Det er mange undersøkelser og behandlinger som utsettes i disse dager, så fremt det ikke er skadelig for pasienten. 

AnonymBruker

Legen min ringte meg i forrige uke og spurte hvordan det var med meg. Da snakker vi service. Så jeg tror det er mulig å få legetime nå, når legen fant tid til å ringe meg fordi jeg har isolert meg.

Anonymkode: d6910...8e1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...