Gjest 2-barnsmor Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hvorfor anbefales ikke Nutrilett til ammende,gravide og barn?Jeg mener at dersom man spiser annet normal sunn kost i tillegg, slik man bør gjøre ,så kan det vel ikke være så farlig med Nutrilett innimellom? Har ikke særlig matlyst for tiden.Da må det vel være bedre å spise Nutrilett-bar som tillegg til lett-youghurt el.frukt/ grønnsaker,som et måltid.Ammer fortsatt . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manne Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Dersom Nutrilettbaren erstatter et måltid man ikke ellers ville spist så er det helt greit å spise den. Dersom du erstatter et måltid med den så er det ikke så bra. Ehe...skjønte du forskjellen? Dette var informasjonen jeg innhentet på byens helsekost. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest losp Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Dersom Nutrilettbaren erstatter et måltid man ikke ellers ville spist så er det helt greit å spise den. Dersom du erstatter et måltid med den så er det ikke så bra. Ehe...skjønte du forskjellen? Dette var informasjonen jeg innhentet på byens helsekost. mvh Det var sånn jeg tenkte,skjønner du:Takk skal du ha for bryet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.