AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Er jo ingen ordentlig korona telefon lengre. Kommer bare på roboter som svarer på de samme generelle spørsmålene som ligger på nett. Jeg vil ha svar på mer konkrete spørsmål. Feks spørsmål rundt diffuse symptomer som magesmerter/oppkast uten andre symptomer...Kriterier for å testes som helsepersonell. Sannsynligheten for å etterhvert bli utkommandert på uønskelige vakter som helsepersonell. Spørsmål ved elendige forebyggende helsetiltak i helsevesenet osv osv. Rett og slett spørsmål jeg ikke finner svar på på nett eller hos en robot på telefonen. Finnes det en nettside hvor vi kan stille spørsmål og få svar av fagpersoner? Evt et nummer vi kan ringe...og til og med komme igjennom? Mvh nattsøster Anonymkode: be80e...2cd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/454176-hvor-f%C3%A5-svar-p%C3%A5-corona-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Jeg tror problemet er litt delt. Mye informasjon er nok ikke tilgjengelig fordi ingen vet. F.eks hvordan arbeidssituasjonen blir framover. Det er jo foreløpig helt i det blå hvordan smitten vil utvikle seg. At det vil komme oppmykinger av samfunnet tror jeg nok, men det er lite kjent hvordan dette vil påvirke smittetallene og innleggelsene. Det beste svaret på dette får du nok ved direkte henvendelse til arbeidsgiveren din. De bør ha oversikt over hva som skjer hvis scenario X, Y eller Z skjer. Når det gjelder sykdommen, så er jo en utfordring at symptomene kan være veldig uspesifikke. Det er lettere å si at ved alvorlige klemmende brystsmerter som vedvarer må du ringe ambulanse. Jeg og de jeg reiste med fikk sannsynligvis viruset etter en tur til USA. Alle sammen har hatt vidt ulike plager og jeg har nesten ikke hatt noen. Litt tett i nesen, litt slapp, litt hodepine som kom og gikk, og litt kvalm. Andre igjen har hatt mye mer hoste og kortpust. Igjen tror jeg bare du må snakke med arbeidsgiver, for det finnes ingenting som sier at har du symptom X må du til lege og har du symptom Y trenger du ikke. Det er en vanskelig sykdom å forholde seg til sånn sett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/454176-hvor-f%C3%A5-svar-p%C3%A5-corona-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-3965860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.