Gå til innhold

Selvrespekt


Glitter

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt beste råd: ikke la emosjoner være vår rettesnor i livet.

Anonymkode: 67060...401

Hva tenker du skal være vår rettesnor?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 minutter siden, Gondor skrev:

Hva tenker du skal være vår rettesnor?

 

Beklager, glemte å skrive våre destruktive emosjoner. 

Anonymkode: 67060...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, glemte å skrive våre destruktive emosjoner. 

Anonymkode: 67060...401

Ja, da er jeg enig. Bare så synd at vi så raskt lar oss forføre av våre destruktive følelser. Kunsten å leve er ikke så enkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, Gondor skrev:

Ja, da er jeg enig. Bare så synd at vi så raskt lar oss forføre av våre destruktive følelser. Kunsten å leve er ikke så enkel!

Nei, livet er ikke lett for noen av oss. Noen av oss har måttet streve hele livet, og må ta konsekvensene av foreldre som bare tenkte på sine egne behov og skadet oss. Jeg lurer på om jeg noen gang vil bli «hel». Jeg begynner å miste troen på det. 

Anonymkode: 67060...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, livet er ikke lett for noen av oss. Noen av oss har måttet streve hele livet, og må ta konsekvensene av foreldre som bare tenkte på sine egne behov og skadet oss. Jeg lurer på om jeg noen gang vil bli «hel». Jeg begynner å miste troen på det. 

Anonymkode: 67060...401

Jeg tenker ofte det samme. Tror aldri jeg kan bli "hel", men hadde håpet at jeg kunne bli noen hakk bedre enn det jeg er i dag. Akkurat nå så er troen heller laber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg tenker ofte det samme. Tror aldri jeg kan bli "hel", men hadde håpet at jeg kunne bli noen hakk bedre enn det jeg er i dag. Akkurat nå så er troen heller laber

Hva er egentlig å føle seg hel? Jeg tror ikke jeg skjønner det uttrykket, evt aldri følt meg hel. Føler man seg hel hvis man ikke sliter med tomhet og håpløshet kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Glitter skrev:

Hva er egentlig å føle seg hel? Jeg tror ikke jeg skjønner det uttrykket, evt aldri følt meg hel. Føler man seg hel hvis man ikke sliter med tomhet og håpløshet kanskje? 

Dette perspektivet taler til meg. 

https://psykiskhelse.no/bladet/2015/angst-for-avvisning-viser-falsk-fasade

Anonymkode: 81c83...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...