Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Metter disse noe i det hele tatt? Og hvor mange kalorier er det i en, egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg blir mett til frokost eller lunsj, men de dekker ikke middags-hungeren noe særlig. Den med sjokolade-crisp inneholder noe sånt som 210-230 kalorier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kari Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg blir mett til frokost eller lunsj, men de dekker ikke middags-hungeren noe særlig. Den med sjokolade-crisp inneholder noe sånt som 210-230 kalorier. Da hadde jeg heller spist to brødskiver med magert pålegg!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Da hadde jeg heller spist to brødskiver med magert pålegg!!! Javel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nøkk Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Javel. Nutrilett-bar smaker jo helt grusommelig! :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.