Gå til innhold

Tankeforstyrrelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, Worrisome Plenty skrev:

Det blir som om jeg skulle begynne å betvile att du har asperger, spurt deg spørsmål  om det, og skulle begynne å komme med tentative diagnoser på deg." Kanskje du er schizoid? Jeg tror ikke du har asberger da gitt". Kanskje da skjønner du hva jeg mener nå?

Man har gjennomgått skikkelige utredninger både for å få asperger diagnose og schizofrenidiagnose. Jeg tror ikke jeg eller du skal begynne å diagnostisere hverandre her på dol :)

Jeg tror du må lære deg forskjellen på et spørsmål og en påstand.

Anonymkode: 2a20f...fa8

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo litt rart at det gjelder kun noen med schizofreni? Er det helt sikkert at du har schizofreni og at det ikke er f.eks paranoid/schizoid/schizotyp personlighetsforstyrrelse eller schizoaffektiv lidelse isteden (for disse har jo ikke tankeforstyrrelser som et symptom)?

Jeg har papir på at jeg har tankeforstyrrelser når jeg hadde diagnose bipolar og schizoaffektiv så ikke bare schizofreni

AnonymBruker
Akkurat nå, Marye skrev:

Jeg har papir på at jeg har tankeforstyrrelser når jeg hadde diagnose bipolar og schizoaffektiv så ikke bare schizofreni

Sto det kun "tankeforstyrrelse" eller sto det hva slags tankeforstyrrelser du hadde? F.eks usammenhengde tale, ordsalat osv?

Det gjorde det i min journal også.

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aspergers så må vel være derfor.

Du, er du sikker på at du har fått riktig diagnose du da? Jeg trodde nemlig ikke at aspergere var så frekke. Så mulig du skulle hatt en helt annen diagnose enn Asperger. Kverulant, narsissist, psykopat, eller noe i den gata. Jeg tror du bør kontakte legen igjen og be om en ny utredning, for dette henger ikke på greip for meg altså. 

Anonymkode: 63cde...7d1

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aspergers så må vel være derfor.

Du kan ikke henge dritt-oppførsel på Asperger. Du kan ikke kamuflere din dårlige oppførsel og dårlige personlighetstrekk bak den diagnosen. 

Anonymkode: 63cde...7d1

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...