Gå til innhold

Bytting av nick?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har admin noen oversikt over hvor mange faste brukere som bytter nick minst hvert halvår? Syns det stadig dukker opp nye nick uten at de er nye brukere av doktoronline. Noen ganger kan det se ut som om nye nick dukker opp ukentlig. 

Anonymkode: 935b9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror mer det handler om at vi er flere brukere her enn vi tror. Hvor de fleste av oss foretrekker å være 100% anonyme 99% av tiden. Dermed virker det som det plutselig blir mange nye brukere når disse anonyme en sjelden gang i blant velger å bruke nick. Kanskje samtidig med hverandre.

Anonymkode: f72d5...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg riktignok kun vært her i ca 2 år som administrator, men i løpet av den tiden har jeg fått kun to forspørsel om nickbytte som jeg kan huske. Ett for å forkorte ett brukernavn til kallenavn og ett hvor brukeren ønsket sitt gamle nick på ny bruker.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Admin skrev:

Nå har jeg riktignok kun vært her i ca 2 år som administrator, men i løpet av den tiden har jeg fått kun to forspørsel om nickbytte som jeg kan huske. Ett for å forkorte ett brukernavn til kallenavn og ett hvor brukeren ønsket sitt gamle nick på ny bruker.

Admin

Men hvor ofte er det noen som ber om sletting av konto for så rett etterpå komme tilbake med nytt nick da? Er det mange og forekommer det ofte?

Anonymkode: 935b9...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen oversikt over dette da vi ikke har lov til å sjekke hvem som står bak anonymbruker med mindre det har foregått regelbrudd, vi har heller ingen måte å sjekke om slettede brukere har kommet tilbake da all info om brukeren slettes når de sletter seg.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...