Gå til innhold

Jeg fikk advarsel om brudd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk en advarsel i for fra samboeren. Jeg må bli flinkere med husarbeid. Dersom det ikke skjer så blir jeg dumpet. 

Jeg gikk i tankeboksen. Jeg vet at jeg vasker og rydder etter både han og meg før jeg går på jobb hver dag.  Jeg vasker huset en gang i uken. Men det er han ikke fornøyd med. Han er en person som liker å jobbe med noe hele tiden når han er hjemme. Mens jeg setter meg ned litt i blant fordi jeg har et fysisk aktivt yrke og blir lett sliten i bein og muskler. 

Men jeg tar advarselen på alvor. Men ble litt skuffet og. Sa til han at det er bedre å slutte å true med å ditche og heller si hva jeg kan fikse. Han har truet stadig daglig med å ditche for så å ofte si at det er humor. Denne gangen så sa han at det er alvor. Og at han vil beholde meg om jeg jobber bra i huset. Han hadde også pratet bak min rygg med broren sin om det. Jeg synes det var unødvendig å blande han inn.  Hvordan ville du tatt til deg en slik advarsel? 

Anonymkode: 3b277...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en advarsel i for fra samboeren. Jeg må bli flinkere med husarbeid. Dersom det ikke skjer så blir jeg dumpet. 

Jeg gikk i tankeboksen. Jeg vet at jeg vasker og rydder etter både han og meg før jeg går på jobb hver dag.  Jeg vasker huset en gang i uken. Men det er han ikke fornøyd med. Han er en person som liker å jobbe med noe hele tiden når han er hjemme. Mens jeg setter meg ned litt i blant fordi jeg har et fysisk aktivt yrke og blir lett sliten i bein og muskler. 

Men jeg tar advarselen på alvor. Men ble litt skuffet og. Sa til han at det er bedre å slutte å true med å ditche og heller si hva jeg kan fikse. Han har truet stadig daglig med å ditche for så å ofte si at det er humor. Denne gangen så sa han at det er alvor. Og at han vil beholde meg om jeg jobber bra i huset. Han hadde også pratet bak min rygg med broren sin om det. Jeg synes det var unødvendig å blande han inn.  Hvordan ville du tatt til deg en slik advarsel? 

Anonymkode: 3b277...69f

Jeg ville ikke vært sammen med en som truet med å gå fra meg i det hele tatt. 
 

Du har skrevet om dette tidligere og unnlatt å svare på spørsmål om han gjør sin del/like mye husarbeid som deg. Antar du ikke vil skrive noe om det nå heller? Jeg har litt vondt for å ta dette seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en advarsel i for fra samboeren. Jeg må bli flinkere med husarbeid. Dersom det ikke skjer så blir jeg dumpet. 

Jeg gikk i tankeboksen. Jeg vet at jeg vasker og rydder etter både han og meg før jeg går på jobb hver dag.  Jeg vasker huset en gang i uken. Men det er han ikke fornøyd med. Han er en person som liker å jobbe med noe hele tiden når han er hjemme. Mens jeg setter meg ned litt i blant fordi jeg har et fysisk aktivt yrke og blir lett sliten i bein og muskler. 

Men jeg tar advarselen på alvor. Men ble litt skuffet og. Sa til han at det er bedre å slutte å true med å ditche og heller si hva jeg kan fikse. Han har truet stadig daglig med å ditche for så å ofte si at det er humor. Denne gangen så sa han at det er alvor. Og at han vil beholde meg om jeg jobber bra i huset. Han hadde også pratet bak min rygg med broren sin om det. Jeg synes det var unødvendig å blande han inn.  Hvordan ville du tatt til deg en slik advarsel? 

Anonymkode: 3b277...69f

jeg tror det er endel som ligger bak her og at det ikke handler om å gjøre rent/ikke gjøre rent

Anonymkode: 6a38b...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en advarsel i for fra samboeren. Jeg må bli flinkere med husarbeid. Dersom det ikke skjer så blir jeg dumpet. 

Jeg gikk i tankeboksen. Jeg vet at jeg vasker og rydder etter både han og meg før jeg går på jobb hver dag.  Jeg vasker huset en gang i uken. Men det er han ikke fornøyd med. Han er en person som liker å jobbe med noe hele tiden når han er hjemme. Mens jeg setter meg ned litt i blant fordi jeg har et fysisk aktivt yrke og blir lett sliten i bein og muskler. 

Men jeg tar advarselen på alvor. Men ble litt skuffet og. Sa til han at det er bedre å slutte å true med å ditche og heller si hva jeg kan fikse. Han har truet stadig daglig med å ditche for så å ofte si at det er humor. Denne gangen så sa han at det er alvor. Og at han vil beholde meg om jeg jobber bra i huset. Han hadde også pratet bak min rygg med broren sin om det. Jeg synes det var unødvendig å blande han inn.  Hvordan ville du tatt til deg en slik advarsel? 

Anonymkode: 3b277...69f

Advarsel? Er du hushjelpen hans? Hva gjør han selv av husarbeid?

Anonymkode: 67cc7...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne gangen så sa han at det er alvor. Og at han vil beholde meg om jeg jobber bra i huset.

Slike formuleringer får meg til å tenke på hjernedøde menn som serieimporterer koner fra Russland.

Blir det så vanvittig mye husabeid med bare voksne i husstanden? Er det noe konkret du gjør feil eller lar være å gjøre? Jeg hadde ikke orket å bo sammen med en som ikke tålte å se at jeg slappet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, laban skrev:

Slike formuleringer får meg til å tenke på hjernedøde menn som serieimporterer koner fra Russland.

Blir det så vanvittig mye husabeid med bare voksne i husstanden? Er det noe konkret du gjør feil eller lar være å gjøre? Jeg hadde ikke orket å bo sammen med en som ikke tålte å se at jeg slappet av.

Jeg tenkte gjennom det. Han vil ofte selv lage maten fordi han liker å lage maten på sin måte. Han ber meg ikke røre og heller finne nyheter eller musikk. Jeg setter meg ned og gjør det. Men tydeligvis blir jeg sittende for lenge. Og bør vise han at jeg jobber. I dag har jeg jobbet i ett helt tom han gikk på jobb. Da var han fornøyd. Jeg letet etter noe å vaske på osv. Skap osv. Før han gikk så sa han at nå kunne han beholde meg og at han måtte gi den alvorlige advarselen fordi hans ønske er å ha en dame som vasker og rydder i huset. Jeg sa at jeg mener det er nok å vaske huset grundig en gang i uken. Men han liker ikke at jeg setter meg ned annet enn når vi skal spise maten eller se film.  

Anonymkode: 3b277...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte gjennom det. Han vil ofte selv lage maten fordi han liker å lage maten på sin måte. Han ber meg ikke røre og heller finne nyheter eller musikk. Jeg setter meg ned og gjør det. Men tydeligvis blir jeg sittende for lenge. Og bør vise han at jeg jobber. I dag har jeg jobbet i ett helt tom han gikk på jobb. Da var han fornøyd. Jeg letet etter noe å vaske på osv. Skap osv. Før han gikk så sa han at nå kunne han beholde meg og at han måtte gi den alvorlige advarselen fordi hans ønske er å ha en dame som vasker og rydder i huset. Jeg sa at jeg mener det er nok å vaske huset grundig en gang i uken. Men han liker ikke at jeg setter meg ned annet enn når vi skal spise maten eller se film.  

Anonymkode: 3b277...69f

Herregud, fatter ikke at du holder ut med han. Flytt!

Anonymkode: 67cc7...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke i et helt tom . Datafeil.  Jeg jobbet i ett hele dagen helt til han gikk på jobb klokka 17. Da var han fornøyd. 

Anonymkode: 3b277...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i et helt tom . Datafeil.  Jeg jobbet i ett hele dagen helt til han gikk på jobb klokka 17. Da var han fornøyd. 

Anonymkode: 3b277...69f

Er du hans personlige hushjelp??

Anonymkode: 67cc7...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du hans personlige hushjelp??

Anonymkode: 67cc7...5a9

Samarbeid om husarbeid må også fungere. Forstår jo den. Men jeg har jobbet og ryddet mye i huset hele tiden selv om jeg har en mer tendens til å sette meg ned iblant.  Jeg tenker at det egentlig burde skulle mere enn dette til for å true med et brudd. Men jeg må ta han på ordet. Det er husarbeidet han sier seg missfornøyd med. Men jeg skal spørre han om det er noe annet bak som også gjør at han truer humoristisk med brudd minst 3 ganger for dagen. 

Anonymkode: 3b277...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en advarsel i for fra samboeren. Jeg må bli flinkere med husarbeid. Dersom det ikke skjer så blir jeg dumpet. 

Jeg gikk i tankeboksen. Jeg vet at jeg vasker og rydder etter både han og meg før jeg går på jobb hver dag.  Jeg vasker huset en gang i uken. Men det er han ikke fornøyd med. Han er en person som liker å jobbe med noe hele tiden når han er hjemme. Mens jeg setter meg ned litt i blant fordi jeg har et fysisk aktivt yrke og blir lett sliten i bein og muskler. 

Men jeg tar advarselen på alvor. Men ble litt skuffet og. Sa til han at det er bedre å slutte å true med å ditche og heller si hva jeg kan fikse. Han har truet stadig daglig med å ditche for så å ofte si at det er humor. Denne gangen så sa han at det er alvor. Og at han vil beholde meg om jeg jobber bra i huset. Han hadde også pratet bak min rygg med broren sin om det. Jeg synes det var unødvendig å blande han inn.  Hvordan ville du tatt til deg en slik advarsel? 

Anonymkode: 3b277...69f

Er det han her som heller ikke vil ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, fatter ikke at du holder ut med han. Flytt!

Anonymkode: 67cc7...5a9

Jeg tror at jeg må ta en skikkelig samtale med han om dette. Er ikke noe kjekt nå når han har holdt på å true med brudd gang på gang. Selv om det var humor til vanlig og denne gangen alvor. 

Anonymkode: 3b277...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobbet i ett hele dagen helt til han gikk på jobb klokka 17. Da var han fornøyd. 

Hva har dere bedrevet i uka som gikk, som krever timevis med husarbeid på en søndag? Sånn holder jeg på bare rett før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Kayia skrev:

Er det han her som heller ikke vil ha sex?

Vi har sex 2 ganger i måneden. Han vil ikke ha mer enn det. 

Anonymkode: 3b277...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samarbeid om husarbeid må også fungere. Forstår jo den. Men jeg har jobbet og ryddet mye i huset hele tiden selv om jeg har en mer tendens til å sette meg ned iblant.  Jeg tenker at det egentlig burde skulle mere enn dette til for å true med et brudd. Men jeg må ta han på ordet. Det er husarbeidet han sier seg missfornøyd med. Men jeg skal spørre han om det er noe annet bak som også gjør at han truer humoristisk med brudd minst 3 ganger for dagen. 

Anonymkode: 3b277...69f

Må være lov å ta det rolig en søndag da. Makan.

Anonymkode: 67cc7...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, laban skrev:

Hva har dere bedrevet i uka som gikk, som krever timevis med husarbeid på en søndag? Sånn holder jeg på bare rett før jul.

Jeg har vært veldig sliten på jobb fordi alt hjemme dreier seg om å rydde / jobbe med noe hele tiden. Vi trener i blant og vi ser film. Men ellers dreier mye seg om arbeid. Jobbe med noe osv. Jeg har forklart til han at jeg sliter med muskelplager og leddplager pga mye tungt fysisk arbeid på jobb og derfor har jeg behov for å kunne sette meg ned litt på fritiden. 

Jeg ble litt såret av trusselen med å dumpe meg . Og det er vanskelig å være videre sammen med en som har gitt meg en slik trussel.  

Anonymkode: 3b277...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har sex 2 ganger i måneden. Han vil ikke ha mer enn det. 

Anonymkode: 3b277...69f

Menn som maser, truer og ikke gidder å ha sex skal egentlig ikke greie å få seg dame spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må være lov å ta det rolig en søndag da. Makan.

Anonymkode: 67cc7...5a9

Jeg liker å ta det litt rolig på en søndag. 

Anonymkode: 3b277...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Kayia skrev:

Menn som maser, truer og ikke gidder å ha sex skal egentlig ikke greie å få seg dame spør du meg. 

Han vil sjelden ha sex og det må skje på hans intiativ.  Ikke mitt. 

Anonymkode: 3b277...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...