AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 Skrevet 23. april 2020 Før jeg begynte å bruke medisiner spurte psykiateren meg om jeg ønsket medisiner eller om jeg heller ville være foruten til tross for at jeg har en alvorlig psykisk lidelse. Jeg valgte å forsøke medisiner siden jeg nærmest var desperat etter å bli bedre, men jeg ønsker å forsøke uten. Hvis jeg blir syk igjen og innlagt frivillig på et DPS, kan de se bort i fra mitt valg å medisinere meg? Etter det jeg har forstått så er det ikke lov? Anonymkode: ce065...efb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 De kan bare tvangsmedisinere om de tvangsinnlegger deg. For øvrig er ikke medisiner så ille. Anonymkode: 4f7e0...65b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De kan bare tvangsmedisinere om de tvangsinnlegger deg. For øvrig er ikke medisiner så ille. Anonymkode: 4f7e0...65b Talkk! Anonymkode: ce065...efb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.