AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 Jeg sliter mye med angst. Jeg har begynt å våkne av at jeg er andpusten på natten. Har mye mareritt. Er det normalt ved psykiske lidelser/ angst, eller er det mulig et fysisk hjerteproblem siden jeg våkner andpusten stadig om natten? Noen som har hatt det samme? Eller vet litt? Anonymkode: 20670...2f1 0 Siter
Glitter Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 Kan virke som mareritt som er årsaken til det. Men man kan jo selvsagt ikke utelukke noe uten undersøkelse. Jeg våkner stadig vekk av at jeg er helt kliss våt av svette. Det kan jo være et varseltegn på dårlig hjertehelse, men hos meg er det nok psykisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter mye med angst. Jeg har begynt å våkne av at jeg er andpusten på natten. Har mye mareritt. Er det normalt ved psykiske lidelser/ angst, eller er det mulig et fysisk hjerteproblem siden jeg våkner andpusten stadig om natten? Noen som har hatt det samme? Eller vet litt? Anonymkode: 20670...2f1 Da jeg hadde mye angst og panikkangst våknet jeg rett som det var med hjertebank som gjorde meg andpusten. Anonymkode: b8cd5...5df 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter mye med angst. Jeg har begynt å våkne av at jeg er andpusten på natten. Har mye mareritt. Er det normalt ved psykiske lidelser/ angst, eller er det mulig et fysisk hjerteproblem siden jeg våkner andpusten stadig om natten? Noen som har hatt det samme? Eller vet litt? Anonymkode: 20670...2f1 Det er ganske normalt ved mareritt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.