Esob Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 Hei. Sliter ganske mye med en konstant følelse av indre uro i kroppen inkl å bevege benene og fikle med ting. Sliter også med lite energi og har angst og tidvis depresjon. Fikk for en tid tilbake Aduvanz 50mg og merket stor bedring allerede samme dag. Etter noen dager vil jeg gå så langt som å si at jeg var helt '' frisk''. Jeg har aldri følt meg bedre. Det som skjer videre er at fastlegen min oppdager at jeg har fått betydelig høyere blodtrykk som er over det som er vanlig for min alder og høy hvilepuls mellom 90-100. Han seponerer meg for Aduvanz og som han selv sier med hans kunnskap hadde ingen andre forslag til behandling. Vet det er mange her på forumet som sitter på mye kunnskap og håper noen kan dele dette med meg. Ber ikke om doser eller lignende, men ønsker forslag til en behandling som kan virke evt en tilsvarende medisin som aduvanz, men som har en annen bivirkningsprofil. 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. april 2020 Skrevet 25. april 2020 På 24.4.2020 den 12.33, Esob skrev: Hei. Sliter ganske mye med en konstant følelse av indre uro i kroppen inkl å bevege benene og fikle med ting. Sliter også med lite energi og har angst og tidvis depresjon. Fikk for en tid tilbake Aduvanz 50mg og merket stor bedring allerede samme dag. Etter noen dager vil jeg gå så langt som å si at jeg var helt '' frisk''. Jeg har aldri følt meg bedre. Det som skjer videre er at fastlegen min oppdager at jeg har fått betydelig høyere blodtrykk som er over det som er vanlig for min alder og høy hvilepuls mellom 90-100. Han seponerer meg for Aduvanz og som han selv sier med hans kunnskap hadde ingen andre forslag til behandling. Vet det er mange her på forumet som sitter på mye kunnskap og håper noen kan dele dette med meg. Ber ikke om doser eller lignende, men ønsker forslag til en behandling som kan virke evt en tilsvarende medisin som aduvanz, men som har en annen bivirkningsprofil. Er du utredet for ADHD? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.