Gå til innhold

Er du skuffet over egen oppførsel ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bare så vanskelig. Magen bare tyter ut :( 

Skjønner deg godt. Samme her. Overhodet ikke lett. Men det tar jo litt tid :)

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Skjønner deg godt. Samme her. Overhodet ikke lett. Men det tar jo litt tid :)

Det tar lang tid. Før kunne jeg gjemme magen bak store bluser, det går ikke lengre for den tyter ut. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det tar lang tid. Før kunne jeg gjemme magen bak store bluser, det går ikke lengre for den tyter ut. 

Må ikke gi opp :) prøver å gå ned i vekt jeg også, men jeg er så giddalaus fortiden. 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Må ikke gi opp :) prøver å gå ned i vekt jeg også, men jeg er så giddalaus fortiden. 

Nei får bare prøve :) Er giddalaus jeg også og putter i meg alt mulig. Skulle vært på en klinikk eller noe for vektnedgang. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei får bare prøve :) Er giddalaus jeg også og putter i meg alt mulig. Skulle vært på en klinikk eller noe for vektnedgang. 

Vi får ta tiden til hjelp :)

Skrevet
36 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er skuffet fordi jeg ikke klarer å slanke meg. 

Det er mange ting jeg er skuffet over, bl.a at jeg ikke greier å kontrollere maten helt.  Er også skuffet over andre ting. Sånn som i dag, hvor det har vært et strålende vær og jeg har ikke greid å gå en liten tur engang. Var blytung hele dagen og vet jo at jeg hadde fått det bedre hvis jeg hadde gått en tur. Men nei da, det greide jeg ikke.  

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, emilie321 skrev:

Det er mange ting jeg er skuffet over, bl.a at jeg ikke greier å kontrollere maten helt.  Er også skuffet over andre ting. Sånn som i dag, hvor det har vært et strålende vær og jeg har ikke greid å gå en liten tur engang. Var blytung hele dagen og vet jo at jeg hadde fått det bedre hvis jeg hadde gått en tur. Men nei da, det greide jeg ikke.  

Ja det er mye man kan være skuffet over, sønnen min dro meg på en tur rundt sjukehuset i dag. Prøver å gå litt hver dag for å få ned pulsen, men spisinen er det verre med :( 

Skrevet
2 minutter siden, emilie321 skrev:

I morgen er en ny dag :) nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men her er det meldt fint vær igjen, satser på at det blir fint hos deg også og du får kommet deg ut og nyte sola :)

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er mye man kan være skuffet over, sønnen min dro meg på en tur rundt sjukehuset i dag. Prøver å gå litt hver dag for å få ned pulsen, men spisinen er det verre med :( 

Har du prøvd å sette opp måltidsplan? Det som er viktig er jo selvfølgelig å holde seg til den. Men jeg er litt sånn liste person, føler det er enklere å følge det når det står skrevet svart på hvitt :)

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Til uka skal jeg møte en og da skal vi gå en times tur. Greier jeg å gå dit vi skal møtes, så blir det en god tur på ca 1 t 40 min. Skal prøve på det. Greier jeg å trene så blir jeg også mer motivert til å spise mindre. Akkurat nå så er det liksom ikke vits i noe 

Skrevet
5 minutter siden, RamonaK skrev:

I morgen er en ny dag :) nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men her er det meldt fint vær igjen, satser på at det blir fint hos deg også og du får kommet deg ut og nyte sola :)

Ja, i morgen er det heldigvis en ny dag. Her er det meldt regn, men det går jo an å gå en tur for det

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Har du prøvd å sette opp måltidsplan? Det som er viktig er jo selvfølgelig å holde seg til den. Men jeg er litt sånn liste person, føler det er enklere å følge det når det står skrevet svart på hvitt :)

Har det i hodet jeg, vet godt hva jeg skal spise og ikke. Det er bare så vanskelig å følge. 

stjernestøv
Skrevet

Til uka skal jeg møte en og da skal vi gå en times tur. Greier jeg å gå dit vi skal møtes, så blir det en god tur på ca 1 t 40 min. Skal prøve på det. Greier jeg å trene så blir jeg også mer motivert til å spise mindre. Akkurat nå så er det liksom ikke vits i noe 

Flink du da som klarer å gå så lant. Jeg har vært helt håpløs noen dager nå, bare puttet i meg alt mulig. Det er deprimerende å være så destruktiv. 

Skrevet

Har det i hodet jeg, vet godt hva jeg skal spise og ikke. Det er bare så vanskelig å følge. 

Jeg faller for fristelser hele tiden :) detdet er ikke lett å følge nei. 

Skrevet

Ja, i morgen er det heldigvis en ny dag. Her er det meldt regn, men det går jo an å gå en tur for det

Det gjør det absolutt :) synes det lukter så godt ute etter regn, lukter rent å friskt. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg faller for fristelser hele tiden :) detdet er ikke lett å følge nei. 

Det er ikke det, og nå for tiden har det vært sol og da er det is det går i. Så er jeg så glad i iskaffe uten sukker, men det er jo kalorier i den også. 

Skrevet

Flink du da som klarer å gå så lant. Jeg har vært helt håpløs noen dager nå, bare puttet i meg alt mulig. Det er deprimerende å være så destruktiv. 

Ja, jeg er kanskje det, men jeg går jo ikke fort. Dessuten så synes jeg det vanligvis er godt å bevege meg, bare jeg kommer igang. Jeg har aldri vært av de raskeste, men har pleid å være seig.  I konkurranser så gjorde jeg det alltid best på lange distanser. 

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, emilie321 skrev:

Ja, jeg er kanskje det, men jeg går jo ikke fort. Dessuten så synes jeg det vanligvis er godt å bevege meg, bare jeg kommer igang. Jeg har aldri vært av de raskeste, men har pleid å være seig.  I konkurranser så gjorde jeg det alltid best på lange distanser. 

Ok det er jo bra det. Går ikke noe fort jeg heller, selv om sykepleieren jeg går med påstår det og ikke er jeg tungpustet heller sier hun. Det føles i alle fall sånn ut. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke det, og nå for tiden har det vært sol og da er det is det går i. Så er jeg så glad i iskaffe uten sukker, men det er jo kalorier i den også. 

Du kan jo prøve å lage selv? Hjemmelaget har du mye mer kontroll. Jeg lager is til barna av frukt og bær feks. 

stjernestøv
Skrevet

Du kan jo prøve å lage selv? Hjemmelaget har du mye mer kontroll. Jeg lager is til barna av frukt og bær feks. 

Jar bare laget daimis kake jeg og den er knallgod og usunn. Sønnen min kjøpte kalorifri saftis, lite smak på men godt i varmen da. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...