Gå til innhold

Er så stolt av ungene mine! :) Og meg selv! :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er i 20-årene og har til nå klart seg så bra her i livet! Flinke på skolen, gode venner, gode verdier, snille og likendes. De studerer nå, og har det bra! De er friske, og heldigvis er det ingen tegn til at de har arvet min psykiske sykdom. :)

Jeg har fått skryt for at jeg har vært så flink med dem, og det tar jeg til meg! :) De har også en pappa som har vært flink med dem, så de har nok vært heldige :)

Anonymkode: eb9d2...a41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra. Absolutt noe og være stolt av :) håper jeg kan si det samme om mine barn i framtiden. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok

Anonymkode: e7add...e7e

Fint å kunne dele ting man er glad for og stolt av også vel, og ikke bare alt som er negativt? Det å mestre ting til tross for et vanskelig utgangspunkt er absolutt noe en kan være stolt av!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint å kunne dele ting man er glad for og stolt av også vel, og ikke bare alt som er negativt? Det å mestre ting til tross for et vanskelig utgangspunkt er absolutt noe en kan være stolt av!

Helt enig. Ble glad av å lese innlegget ditt:) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, RamonaK skrev:

Så bra. Absolutt noe og være stolt av :) håper jeg kan si det samme om mine barn i framtiden. 

Det håper og tror jeg at du kan! :)

Skrevet

Så fint å høre. :) Det må være både stor mestringsfølelse for deg, men også stor lettelse at de ikke har arvet din psykiske sykdom. Det er jeg redd mine skal, men får håpe det ikke skjer. :)

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i 20-årene og har til nå klart seg så bra her i livet! Flinke på skolen, gode venner, gode verdier, snille og likendes. De studerer nå, og har det bra! De er friske, og heldigvis er det ingen tegn til at de har arvet min psykiske sykdom. :)

Jeg har fått skryt for at jeg har vært så flink med dem, og det tar jeg til meg! :) De har også en pappa som har vært flink med dem, så de har nok vært heldige :)

Så bra 🙂 

Anonymkode: 13608...471

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også så uendelig stolt over min sønn. Han er 23 år nå og klarer seg så bra. Han trives i jobben sin , klarer seg bra økonomisk og sparer til hus, har venner, har det bra med seg selv. Han har riktignok måttet kjempe for det med depresjoner tidligere, men nå går han på et AD som virker supert over flere år og alt er stabilt og vi har et godt forhold. Han er min store stolthet og jeg elsker han over alt.

Anonymkode: 2cdc0...a7c

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også så uendelig stolt over min sønn. Han er 23 år nå og klarer seg så bra. Han trives i jobben sin , klarer seg bra økonomisk og sparer til hus, har venner, har det bra med seg selv. Han har riktignok måttet kjempe for det med depresjoner tidligere, men nå går han på et AD som virker supert over flere år og alt er stabilt og vi har et godt forhold. Han er min store stolthet og jeg elsker han over alt.

Anonymkode: 2cdc0...a7c

Så bra og fint å lese! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå skammer jeg meg over mitt innlegg om å føle seg skuffet over meg selv og utfordringer med barn. Nå tenker nok alle innpå her at jeg ikke har vært en god mor. Men du skal ha skryt for å ha gjort en så god jobb. Og fint med positive historier.  Uff. Skulle aldri ha skrevet så negativt. Folk på dette forumet er sikkert dritt lei sånne som meg. Beklager alle sammen. 

Anonymkode: 46e64...d8c

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skammer jeg meg over mitt innlegg om å føle seg skuffet over meg selv og utfordringer med barn. Nå tenker nok alle innpå her at jeg ikke har vært en god mor. Men du skal ha skryt for å ha gjort en så god jobb. Og fint med positive historier.  Uff. Skulle aldri ha skrevet så negativt. Folk på dette forumet er sikkert dritt lei sånne som meg. Beklager alle sammen. 

Jeg tenkte ikke på det i det hele tatt. Denne tråden fikk meg ikke til å tenke på din tråd eller omvendt. At TS er stolt over at det går bra med sine barn vil ikke si at du er en dårlig mor som sliter med egen situasjon. Du har ditt liv med dine utfordringer og TS har sine. 

Jeg tror absolutt ingen her tenkte det du nå skrev. Fram til du bragte det på bane selv. Og da mener jeg det med å sammenligne de to trådene. Ikke at du er en dårlig mor. 

Jeg kunne jo selv gått inn i det at jeg er en grusom mor i forhold til TS mtp min situasjon, men hvilken hensikt skulle det ha? Jeg gjør så godt jeg overhodet kan. Før jeg ble syk stod jeg på dag og natt for mine sønner. Så det at de ikke bor hos meg gjenspeiler ikke meg som mor. Det viser bare at jeg for over tre år siden ble oppspist av sykdom som jeg lenge hadde kjempet i mot. Situasjonen er sørgelig og jeg føler meg ofte som en elendig mor, men til syvende og sist så gjør jeg det jeg kan ut fra mine forutsetninger. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva, sånn må du ikke tenke overhodet! 😦 Jeg skrev det fordi jeg følte på en stolthet ovenfor barna mine, og jeg tenkte at jeg tross alt hadde må ha gjort en del bra med dem. Helt knirkefritt og feilfritt er det ingen foreldre som klarer å få til. De perfekte foreldrene finnes ikke! 

Du må ikke føle på at du har noe å skamme deg over fordi jeg skrev det jeg skrev. Jeg er sikker på at de fleste foreldre elsker ungene sine og bare ønsker dem vel, og så gjør vi så godt vi kan alle mann utifra de forutsetninger vi har og det vi lærer underveis. Det regner jeg med er tilfelle hos deg også. :)

Jeg selv manglet trygghet i min oppvekst. Det hjalp lite da at alt annet var på stell når det gjaldt det materielle. Jeg har tenkt at hvis barn bare føler seg verdsatt, forstått og elsket, så kan det dekke over en rekke mangler på det materielle plan. Det aller viktigste vi kan gi barna våre er kjærlighet og trygghet. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nå skammer jeg meg over at min tråd er en såkalt skryte-tråd, som fikk andre til å føle deg dårlige. Vi er jammen rare vi mennesker, hehehuff 😌

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva, sånn må du ikke tenke overhodet! 😦 Jeg skrev det fordi jeg følte på en stolthet ovenfor barna mine, og jeg tenkte at jeg tross alt hadde må ha gjort en del bra med dem. Helt knirkefritt og feilfritt er det ingen foreldre som klarer å få til. De perfekte foreldrene finnes ikke! 

Du må ikke føle på at du har noe å skamme deg over fordi jeg skrev det jeg skrev. Jeg er sikker på at de fleste foreldre elsker ungene sine og bare ønsker dem vel, og så gjør vi så godt vi kan alle mann utifra de forutsetninger vi har og det vi lærer underveis. Det regner jeg med er tilfelle hos deg også. :)

Jeg selv manglet trygghet i min oppvekst. Det hjalp lite da at alt annet var på stell når det gjaldt det materielle. Jeg har tenkt at hvis barn bare føler seg verdsatt, forstått og elsket, så kan det dekke over en rekke mangler på det materielle plan. Det aller viktigste vi kan gi barna våre er kjærlighet og trygghet. 

Takk for forståelse. Jeg har fem barn. De eldste er voksne og er flotte unge mennesker som klarer seg fint. Det er en stor glede å se at barna klarer seg. Men så har jeg da disse som er født med spesielle behov. Man ønsker seg jo alltid friske og sunne barn men slik er det ikke alltid. I utganspunktet var jeg en velfungerende person som rett og slett fikk en psykisk knekk fordi livet ble for tøft. Det påvirker virkelig livet hvordan det går med barna våre. Så det er riktig å sette pris på at barna har det bra.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nå skammer jeg meg over at min tråd er en såkalt skryte-tråd, som fikk andre til å føle deg dårlige. Vi er jammen rare vi mennesker, hehehuff 😌

Beklager veldig. Jeg roter visst til alt i dag. Burde ikke blandet meg inni tråen din. Virkelig lavmål fra min side. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger du ikke å gjøre. :)

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forståelse. Jeg har fem barn. De eldste er voksne og er flotte unge mennesker som klarer seg fint. Det er en stor glede å se at barna klarer seg. Men så har jeg da disse som er født med spesielle behov. Man ønsker seg jo alltid friske og sunne barn men slik er det ikke alltid. I utganspunktet var jeg en velfungerende person som rett og slett fikk en psykisk knekk fordi livet ble for tøft. Det påvirker virkelig livet hvordan det går med barna våre. Så det er riktig å sette pris på at barna har det bra.

Synes du er knalltøff som har greid og greier fem barn! Jeg fikk to tette, bare rundt et år etter hverandre. På 6-ukers kontrollen med yngstemann etter fødselen var det rett på p-sprøyte! Og et par år etterpå valgte jeg å sterilisere meg ifm en mageoperasjon jeg likevel skulle ha. Så det ble bare disse to, og det må jeg si jeg er veldig glad for. For jeg hadde nok ikke maktet flere barn enn de to jeg fikk, selv om det aldri har vært noen problemer med dem. Det er pga min egen sykdom. 

Det er stor forskjell på å ha to barn og det å ha fem! 😅 Det virker som om du har gjort og gjør en god innsats, og det må du være stolt av! 👍 Veldig leit at du har to med spesielle behov, da er det ikke rart at du blir veldig sliten innimellom bare av disse. Og du må ikke ha dårlig samvittighet for at du blir sliten. Jeg håper du får noe avlastning innimellom? Jeg vet at det ikke er så lett nå i disse tider, men samfunnet går vel nå gradvis tilbake til normalen. Vær stolt av deg selv for den innsatsen du har gjort og gjør for alle dine barn! :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man være lei av "sånne som deg" når ingen vet hvem du er? 

Anonymkode: 13608...471

Nicklusheletida
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hyggelig å lese et positivt innlegg :)

Det er ingen ting som gleder mer enn å se at det går bra med ungene. Jeg er stolt av mine jeg også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...