Gå til innhold

Jeg kan ikke hjelpes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cisordinol og alle andre AP unntatt abilify (som ikke virker) gir meg smerter i kroppen, og leponex gir meg fedme og spiseforstyrrelser. 
Det er bare å gi opp meg. Jeg har genene både fra mor og far. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor marer du på det hele tiden? Eier ikke folk fantasi her? Det er enkelte som bare har hangups på ting lizzom

Anonymkode: a3230...65b

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor marer du på det hele tiden? Eier ikke folk fantasi her? Det er enkelte som bare har hangups på ting lizzom

Det er jo åpenbart noe som er vanskelig for henne. Jeg tror du undervurderer hvor vanskelig slikt kan føles, hvor mye plass det tar i hodet og behovet for å ha et sted å ventilere. Dette er et psykiatriforum og du står fritt til å ikke lese det. Lizzom. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg ikke kan hjelpes innså jeg nå nylig. Så det har ikke jeg «maret» på hele tiden nei. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Marye skrev:

At jeg ikke kan hjelpes innså jeg nå nylig. Så det har ikke jeg «maret» på hele tiden nei. 

Det er kanskje bare dol-trollet som prøver seg, ikke bry deg om det ❤️

Anonymkode: a4afb...21f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje bare dol-trollet som prøver seg, ikke bry deg om det ❤️

Anonymkode: a4afb...21f

Jeg har da alltid hatt håpet. Men det er borte vekk. Ingen kan hjelpe meg. Kommer ikke til å samarbeide mer med psykiatrien da de bare gir meg smerter

stjernestøv
Skrevet
18 minutter siden, Marye skrev:

Jeg har da alltid hatt håpet. Men det er borte vekk. Ingen kan hjelpe meg. Kommer ikke til å samarbeide mer med psykiatrien da de bare gir meg smerter

Hvis ikke du samarbeider blir du sikkert tvangsinnlagt igjen, hjelper ikke topimax?

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvis ikke du samarbeider blir du sikkert tvangsinnlagt igjen, hjelper ikke topimax?

Tror ikke de vil se noe poeng i å bruke tvang på meg siden leponex er last resort medisin og ikke fins som injeksjon 

vet ikke om topimax virker. Skulle ikke tro det nei

stjernestøv
Skrevet
12 minutter siden, Marye skrev:

Tror ikke de vil se noe poeng i å bruke tvang på meg siden leponex er last resort medisin og ikke fins som injeksjon 

vet ikke om topimax virker. Skulle ikke tro det nei

Ok. Har samme problem som deg med spisingen. 

Skrevet
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Har samme problem som deg med spisingen. 

Jeg får spiseforstyrrelser av leponex. Jeg fortrengte det i starten for jeg ville så gjerne bli frisk 

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, Marye skrev:

Jeg får spiseforstyrrelser av leponex. Jeg fortrengte det i starten for jeg ville så gjerne bli frisk 

Jeg får overspising av all ap, vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg får overspising av all ap, vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg tror levra mi holder på å si takk for seg også, fått et gult område under høyre øyet

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Marye skrev:

Jeg tror levra mi holder på å si takk for seg også, fått et gult område under høyre øyet

Det må du jo ta opp med dem. 

Skrevet
2 timer siden, Marye skrev:

Har det hendt noe siden du sier dette?

Skrevet
4 timer siden, XbellaX skrev:

Har det hendt noe siden du sier dette?

Nei, ikke annet enn samme gamle, ligge våken om natta med smerter pga cisordinol og forbli et fettberg pga leponex

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...