AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 Skrevet 27. april 2020 Mistet håpet. Live mitt kan ikke bli bedre. Har mest lyst til å slutte hos psykologen. Legge meg under dyna og sove bort livet mitt. Orker ikke å pusse tennene. Orker ikke å skifte klær. Orker ikke å stå opp. Orker ikke lage meg middag. Alt er et ork. Ser ikke vits med noe lenger. Finner ikke noe som kan gjøre meg glad. Har blitt likegyldig til jobben. Greier ikke og orker ikke å yte like bra. Vurderer å slutte. Si opp jobben. Humøret er normalt. Føler meg ikke trist eller nedstemt. Kjenner bare på håpløshet. Anonymkode: 9aac5...ec0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 Skrevet 27. april 2020 Hva må gjøres? ts.. Anonymkode: 9aac5...ec0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 Skrevet 27. april 2020 Det høres for meg ut som om du er utbrent. Ta det opp med psykologen din og hør om han mener det samme. Anonymkode: 4687d...a7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 Skrevet 28. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mistet håpet. Live mitt kan ikke bli bedre. Har mest lyst til å slutte hos psykologen. Legge meg under dyna og sove bort livet mitt. Orker ikke å pusse tennene. Orker ikke å skifte klær. Orker ikke å stå opp. Orker ikke lage meg middag. Alt er et ork. Ser ikke vits med noe lenger. Finner ikke noe som kan gjøre meg glad. Har blitt likegyldig til jobben. Greier ikke og orker ikke å yte like bra. Vurderer å slutte. Si opp jobben. Humøret er normalt. Føler meg ikke trist eller nedstemt. Kjenner bare på håpløshet. Anonymkode: 9aac5...ec0 går du på medisiner? Anonymkode: 6bb6e...e77 0 Siter
kupton Skrevet 28. april 2020 Skrevet 28. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva må gjøres? ts.. Anonymkode: 9aac5...ec0 Du må ta tak i livet ditt. Fastlegen må vurdere antidepressiva i tillegg til psykoterapien. Du må tvinge deg selv til å gjøre dagligdagse aktiviteter. Fortsetter du slik, blir du bare dårligere. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.