Gå til innhold

Mistet håpet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mistet håpet. Live mitt kan ikke bli bedre. Har mest lyst til å slutte hos psykologen. Legge meg under dyna og sove bort livet mitt. Orker ikke å pusse tennene. Orker ikke å skifte klær. Orker ikke å stå opp. Orker ikke lage meg middag. Alt er et ork. Ser ikke vits med noe lenger. Finner ikke noe som kan gjøre meg glad. Har blitt likegyldig til jobben. Greier ikke og orker ikke å yte like bra. Vurderer å slutte. Si opp jobben. Humøret er normalt. Føler meg ikke trist eller nedstemt. Kjenner bare på håpløshet. 

Anonymkode: 9aac5...ec0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva må gjøres?

ts..

AnonymBruker
Skrevet

Det høres for meg ut som om du er utbrent. Ta det opp med psykologen din og hør om han mener det samme.

Anonymkode: 4687d...a7f

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mistet håpet. Live mitt kan ikke bli bedre. Har mest lyst til å slutte hos psykologen. Legge meg under dyna og sove bort livet mitt. Orker ikke å pusse tennene. Orker ikke å skifte klær. Orker ikke å stå opp. Orker ikke lage meg middag. Alt er et ork. Ser ikke vits med noe lenger. Finner ikke noe som kan gjøre meg glad. Har blitt likegyldig til jobben. Greier ikke og orker ikke å yte like bra. Vurderer å slutte. Si opp jobben. Humøret er normalt. Føler meg ikke trist eller nedstemt. Kjenner bare på håpløshet. 

går du på medisiner?

Anonymkode: 6bb6e...e77

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva må gjøres?

ts..

Du må ta tak i livet ditt. Fastlegen må vurdere antidepressiva i tillegg til psykoterapien. Du må tvinge deg selv til å gjøre dagligdagse aktiviteter. Fortsetter du slik, blir du bare dårligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...