Gå til innhold

Har du ringt politiet noen gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Nei, men noen ringte de for å finne meg. Jeg rømte fra ett sykehjem med en pilleboks i magen. De fant meg, og kjørte meg til pumping. De var hyggelige nok. Det hele var ett dumt manipulativt trekk for å komme meg ut av ett forferdelig sykehjem. Planen virket, men pumpingen var ikke "trivelig". Sykepleieren som pumpet meg var ikke akkurat hyggelig, men skikkelig olm og spydig.

Anonymkode: f616f...f37

Ja, jeg ringte politiet og varslet om en kamerat som planla å ta livet av seg. Politiet aksjonerte overfor kameraten min og jeg mistet hans tillit og han fortalte meg ikke om slike planer senere. Han lykkes med å ta livet av seg noen måneder senere, men jeg tenker at jeg var med på at han fikk leve noen måneder lengre i hvert fall.

FjellOgDalar

Ja, men ikke på vegne av meg selv. Første gang var det pga bråk/slåssing der jeg bodde. Andre gangen var fordi jeg var utsatt for pengeutpressing med voldstrusler. En gang ble jeg kjørt på legevakta fordi jeg var for beruset til å ta vare på meg selv. Husker ikke noe av det. Likevel er jeg glad for at de kom til hjelp. Jeg har og blitt transportert til innleggelse fra legevakta et par ganger. De var helt greie å forholde seg til. Mange har et dårlig forhold til politiet, men jeg er veldig glad for at vi har dem :)

AnonymBruker
21 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Ja, men ikke på vegne av meg selv. Første gang var det pga bråk/slåssing der jeg bodde. Andre gangen var fordi jeg var utsatt for pengeutpressing med voldstrusler. En gang ble jeg kjørt på legevakta fordi jeg var for beruset til å ta vare på meg selv. Husker ikke noe av det. Likevel er jeg glad for at de kom til hjelp. Jeg har og blitt transportert til innleggelse fra legevakta et par ganger. De var helt greie å forholde seg til. Mange har et dårlig forhold til politiet, men jeg er veldig glad for at vi har dem :)

Er det ikke vanlig å ta enten taxi eller ambulanse? Var det noen grunn til at du måtte kjøre politi?

Anonymkode: b04c0...1a7

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vanlig å ta enten taxi eller ambulanse? Var det noen grunn til at du måtte kjøre politi?

Anonymkode: b04c0...1a7

Det kommer helt an på situasjonen. Jeg har blitt transportert av både taxi, ambulanse og politi. Det har kommet helt an på villigheten min til å samarbeide rundt en tvangsinnleggelse. Har også blitt transportert av dem ved frivillig innleggelse, men da har de jo allerede plukket meg opp fordi jeg feks i beruset tilstand har tiltet på byen. Jeg var et totalt kaos for et par år siden og ble tvangsinnlagt eller havnet i fyllearresten rett som det var. 

Annonse

AnonymBruker

Ja. Men jeg kunne vært drept innen de kom. Mann fulgte etter meg fra bussen om natten. Kom seg inn i blokken men ikke leiligheten min. Han bare stilte seg opp utenfor døra mi uten å si en dritt når jeg låste meg inn. 

Anonymkode: 75296...b46

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men jeg kunne vært drept innen de kom. Mann fulgte etter meg fra bussen om natten. Kom seg inn i blokken men ikke leiligheten min. Han bare stilte seg opp utenfor døra mi uten å si en dritt når jeg låste meg inn. 

Kanskje han bare ville ha en klem og en kakebit? 

Anonymkode: 4397a...164

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette, var han utlending?

Anonymkode: c1104...536

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...