Gå til innhold

Hva regnes som langtidsbruk av medikamenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
37 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg skjønner det er benzo du spør om med andre ord. :) Ett ikke vanedannende medikament hadde ikke utløst forsvarsposisjon og hemmelighetshold. Ja, da er nok 2 år veldig lenge.

Nei, det er ikke snakk om benzo eller andre vanedannende medikamenter.

Anonymkode: ba40e...4ab

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg i hvertfall spurt og flere har forstått betydningen av spørsmålet mitt.

Da kan du ikke forvente å få noe godt svar heller 

Anonymkode: fe0a0...bd8

AnonymBruker
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du ikke forvente å få noe godt svar heller 

Anonymkode: fe0a0...bd8

Som hun sier: Flere har forstått betydningen av spørsmålet hennes. Om ikke du er en av dem, så er ikke det hennes skyld. 

Anonymkode: 95d98...200

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som hun sier: Flere har forstått betydningen av spørsmålet hennes. Om ikke du er en av dem, så er ikke det hennes skyld. 

Anonymkode: 95d98...200

Takk for støtten. Jeg forstår ikke hvorfor vedkommende henger seg opp i dette.

Jeg er ikke en vrangvillig leser, men for meg blir det like umulig å svare på TS' spørsmål som på "hvor langt er et tau". 

Jeg har nettopp avsluttet en tre måneders lang antibiotikakur. Det var langvarig bruk, for på de fleste indikasjoner brukes den medisinen i to uker - og bruken ga mange bivirkninger. 

Jeg har også stått på et AD i ti år. Det kan kanskje betraktes som "lang tid", men ikke i et livsløp, og jeg har nettopp tenkt å fortsette resten av livet. Så muligens "langvarig", men overhodet ikke i negativ forstand. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...