Gå til innhold

Hagen var på jobb da kona forsvant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan kan han da være skyldig? Jeg forstår det ikke etter å ha lest at han skal ha vært på jobb da det skjedde.. ? 

Anonymkode: 30920...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han kontaktet politiet en halv time etter at han kom hjem. Men det er vel en for liten tid til å bortføre noen på? 

Anonymkode: 30920...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan han da være skyldig? Jeg forstår det ikke etter å ha lest at han skal ha vært på jobb da det skjedde.. ? 

Anonymkode: 30920...c3a

 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.klartale.no/norge/dette-var-siste-livstegn-fra-anne-elisabeth-1.1261489

Her står det jo at Hagen var på jobn i tiden som hun mulig forsvant.. 

Anonymkode: 30920...c3a

 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kontaktet politiet en halv time etter at han kom hjem. Men det er vel en for liten tid til å bortføre noen på? 

Anonymkode: 30920...c3a

Mistanken er jo at han er skyldig i drap eller medvirkning til drap. Det betyr at han enten har handlet alene eller sammen med andre. 

Med så mye penger som han har har det nok vært lett å få noen andre til å utføre drapet. Han er vel smart da, slik at han skaffet seg alibi ved å dra på jobb. I beste TV-krim ånd dette her.  

Anonymkode: ef357...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan han da være skyldig? Jeg forstår det ikke etter å ha lest at han skal ha vært på jobb da det skjedde.. ? 

Anonymkode: 30920...c3a

Det er jo mer enn pussig at han akkurat denne dagen dro senere på jobb enn vanlig og kom hjem mye tidligere enn vanlig... Han var vel på jobb på det tidspunktet det skal ha skjedd for å ha et alibi, tenker jeg. Han var nok ikke alene om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Ja, det er veldig rart. Også rart at man kan rekruttere noen til å hjelpere uten å legge igjen noen spor i kriminelle miljø.

Politiet har en veldig rar teori de må bevise, men han har nok større evne til å planlegge og gjennomføre kompliserte ting enn de fleste voldsmenn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Mistanken er jo at han er skyldig i drap eller medvirkning til drap. Det betyr at han enten har handlet alene eller sammen med andre. 

Med så mye penger som han har har det nok vært lett å få noen andre til å utføre drapet. Han er vel smart da, slik at han skaffet seg alibi ved å dra på jobb. I beste TV-krim ånd dette her.  

Anonymkode: ef357...d73

Og hvorfor skulle han "bestille" et drap mot sin kone? Jeg forstår ikke det. 

Og er man sikker på at han faktisk var på jobb? . Jeg forstår heller ikke hvorfor han skulle ønske å få kona drept? Han har jo barn og barnebarn sammen med henne. Og et langt liv sammen. 

Anonymkode: 30920...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Gargamel skrev:

Ja, det er veldig rart. Også rart at man kan rekruttere noen til å hjelpere uten å legge igjen noen spor i kriminelle miljø.

Politiet har en veldig rar teori de må bevise, men han har nok større evne til å planlegge og gjennomføre kompliserte ting enn de fleste voldsmenn. 

Jeg klarer ikke å forstå hvordan han kunne klare å finne på å leie en leiemorder foreks. Helt uforståelig for meg. Jeg hadde mer sett for meg at de hadde kranglet og at han mulig gjorde noe det og da som han aldri skulle gjort. Det er vel slik de fleste mann og kone- drap skjer. Altså at det "klikker" der og da for en av partene. Og at ingen andre er involverte. 

Anonymkode: 30920...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor skulle han "bestille" et drap mot sin kone? Jeg forstår ikke det. 

Og er man sikker på at han faktisk var på jobb? . Jeg forstår heller ikke hvorfor han skulle ønske å få kona drept? Han har jo barn og barnebarn sammen med henne. Og et langt liv sammen. 

Anonymkode: 30920...c3a

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å forstå hvordan han kunne klare å finne på å leie en leiemorder foreks. Helt uforståelig for meg. Jeg hadde mer sett for meg at de hadde kranglet og at han mulig gjorde noe det og da som han aldri skulle gjort. Det er vel slik de fleste mann og kone- drap skjer. Altså at det "klikker" der og da for en av partene. Og at ingen andre er involverte. 

Anonymkode: 30920...c3a

Noen mordere bestiller drap ved å leie en morder. En som dreper på dine vegne. Hvis det stemmer så har han vært lur og skaffet seg alibi ved å bli sett på jobben, slik at mistanken ikke skal komme på han. 

Men han er like skyldig i drap om han har betalt noen til å drepe for seg eller om han har drept henne egenhendig. 

Anonymkode: ef357...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Noen mordere bestiller drap ved å leie en morder. En som dreper på dine vegne. Hvis det stemmer så har han vært lur og skaffet seg alibi ved å bli sett på jobben, slik at mistanken ikke skal komme på han. 

Men han er like skyldig i drap om han har betalt noen til å drepe for seg eller om han har drept henne egenhendig. 

Anonymkode: ef357...d73

Ja jeg forstår det. Men jeg forstår ikke hva motivet hans skulle være... 

Anonymkode: 30920...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Hvis han virkelig har gjort dette, planlagt i 6 måneder, hatt medhjelpere som har hjulpet han med kryptovalutagreiene ( Selv er han vist nesten ikke i stand til å sende en tekstmelding ) , lurt hele familien sin, politiet og norske skattebetalere, ja da er en han så gal at finner ikke ord for å beskrive det. 

Jeg veksler mellom å tro på det og ikke tro på det. 

Jeg kan ikke fatte at en tilsynelatende oppegående fyr, kan være så utrolig dum. 

Men så ser jeg den ektepakten da og den er så utrolig i seg selv, at kanskje han er så kynisk at han er han troende til det meste. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, Gargamel skrev:

Ja, det er veldig rart. Også rart at man kan rekruttere noen til å hjelpere uten å legge igjen noen spor i kriminelle miljø.

Politiet har en veldig rar teori de må bevise, men han har nok større evne til å planlegge og gjennomføre kompliserte ting enn de fleste voldsmenn. 

Håper bare ikke han har manipulert noen av ungene sine. Jeg sitter liksom og er redd for at tragedien skal vise seg å være enda større. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg forstår det. Men jeg forstår ikke hva motivet hans skulle være... 

Anonymkode: 30920...c3a

Det er vel nettopp det som er et av de store spørsmålene i denne saken. Men det er åpenbart at barnebarn og et liv sammen ikke utelukker motiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Nå er en hans nære krets under lupen, mistenkt som mulig medvirker. 

Lurer på om det er han jeg tror som jeg har tenkt på som den skyldige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Nå er en hans nære krets under lupen, mistenkt som mulig medvirker. 

Lurer på om det er han jeg tror som jeg har tenkt på som den skyldige. 

Hvem?

Anonymkode: ef357...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Nå er en hans nære krets under lupen, mistenkt som mulig medvirker. 

Lurer på om det er han jeg tror som jeg har tenkt på som den skyldige. 

Hvor leser du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, påskelilje skrev:

Hvor leser du det?

Se linken over 

Anonymkode: 9ede9...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...