Gå til innhold

Hagen var på jobb da kona forsvant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei

man kan selvsagt være « på jobb» når man gjør noe man ikke vil andre skal vite om, det er da det er « lurt å være på jobb».

om Hagen var det, jeg aner ikke. Før noen fikk annet enn sympati, fikk jeg mistanke, heller ikke den gir noen grunn til å dømme.

jeg har lite tro på Norsk politi sine bevis i denne siktelsen/ saken, verre tiltro til deres evne til å etterforske dessverre, av erfaring ser jeg norsk politi er ganske så udugelige, hva angår etterforskning.

hvis det ikke finnes solide og gode bevis for at Hagen har tatt livet av sin kone, bør han øyeblikkelig settes fri. Det er det eneste jeg er sikker på i denne saken!

 

Har de alibi på at Hagen var på jobb hele tiden i det tidspunktet han hevder å ha jobbet den dagen? 

 

Anonymkode: 30920...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har de alibi på at Hagen var på jobb hele tiden i det tidspunktet han hevder å ha jobbet den dagen? 

 

Anonymkode: 30920...c3a

Det er noen hull i hans forklaringer på hvor han var den dagen visstnok, sto det i VG dagen han ble pågrepet mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Etter en gjennomgang velger vi å stenge tråden av hensyn til pårørende.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...