Gå til innhold

Å slutte på xeplion?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Fikk hilsen fra psykiateren i sist uke om at det var bra jeg tok injeksjonen, og om at hvis jeg neste gang ville ta mindre dose var det helt greit. Så noe har han forstått, han er ikke 100 % for medisiner tror jeg. Og obs, i morgen kommer det fra Hurdalssjøen på Helene sjekker inn, det må jeg få med meg. Vurderte jo å reise dit jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Vil bare si at denne psykiateren forstår at jeg ikke kan leve uten det åndelige, på 50 mg hadde jeg litt av det men alt for lite. Orker ikke være så bedøvd som dette, lobotomert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

En sykepleier jeg gikk til sa at ap var kjemisk lobotomi,hun merket stor forskjell på meg med og uen medisiner. Hun likte meg bedre uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

En sykepleier jeg gikk til sa at ap var kjemisk lobotomi,hun merket stor forskjell på meg med og uen medisiner. Hun likte meg bedre uten. 

Ingen profesjonell sykepleier med vettet i behold vil sammenligne vår tids antipsykotika med et groteskt kirurgisk inngrep hvor permanent hjerneskade var selve målet.

Å påstå at moderne medisinering er lobotomi, er respektløst overfor de mange som døde eller fikk livet ødelagt av Walter Freemans blinde disipler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Ingen profesjonell sykepleier med vettet i behold vil sammenligne vår tids antipsykotika med et groteskt kirurgisk inngrep hvor permanent hjerneskade var selve målet.

Å påstå at moderne medisinering er lobotomi, er respektløst overfor de mange som døde eller fikk livet ødelagt av Walter Freemans blinde disipler. 

Ja du sier vel det, men meg og mange med meg har en annen mening. Har psykiatere på nettet kalle det det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og obs, i morgen kommer det fra Hurdalssjøen på Helene sjekker inn, det må jeg få med meg. Vurderte jo å reise dit jeg. 

Åh, det må jeg få med meg. Da det var møte om meg og videre hjelp så var det BET behandling på Blakstad og behandling på Hurdalssjøen recoverysenter som kom opp som alternativer. Uten at jeg vet så mye om selve behandlingen på Hurdalsjøen. Men jeg har forstått det slik at den er på ett år og det blir for lenge borte fra familie. Men kanskje de har kortere opphold også?

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Glitter skrev:

Åh, det må jeg få med meg. Da det var møte om meg og videre hjelp så var det BET behandling på Blakstad og behandling på Hurdalssjøen recoverysenter som kom opp som alternativer. Uten at jeg vet så mye om selve behandlingen på Hurdalsjøen. Men jeg har forstått det slik at den er på ett år og det blir for lenge borte fra familie. Men kanskje de har kortere opphold også?

Behandlingen var opp til et halvt år så jeg syns det ble litt lenge,men kunne egentlig tenkt meg det. Da hadde jeg nok fått livet mitt på stell etterhvert,blir spennende å se programmet i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Behandlingen var opp til et halvt år så jeg syns det ble litt lenge,men kunne egentlig tenkt meg det. Da hadde jeg nok fått livet mitt på stell etterhvert,blir spennende å se programmet i morgen :) 

Okei. Ja det blir spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Glitter skrev:

Okei. Ja det blir spennende. :)

Kanskje vi får lyst til å reise dit? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du sier vel det, men meg og mange med meg har en annen mening. Har psykiatere på nettet kalle det det også. 

Mener du på ramme alvor at du har vært utsatt for noe tilsvarende transorbital lobotomi? Sånn helt seriøst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, Janus30 skrev:

Mener du på ramme alvor at du har vært utsatt for noe tilsvarende transorbital lobotomi? Sånn helt seriøst? 

Ja når jeg gikk på trilafon og cisordinol. Helt seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja når jeg gikk på trilafon og cisordinol. Helt seriøst. 

En helt vanvittig påstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Behandlingen var opp til et halvt år så jeg syns det ble litt lenge,men kunne egentlig tenkt meg det. Da hadde jeg nok fått livet mitt på stell etterhvert,blir spennende å se programmet i morgen :) 

Hvis du virkelig mener at et slikt opphold kunne hjulpet deg å få livet på stell etterhvert, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke vil. Du har ikke småbarn, ungene dine er vel voksne, og du får helt sikkert reise hjem til samboeren på perm en helg nå og da. Et halvt år går fort og jeg synes det høres ut som en virkelig god investering i det å få en bedre livskvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Janus30 skrev:

En helt vanvittig påstand. 

Javel. Fikk trilafon i stoooore doser, sluttet å snakke og tenke. Folk reagerte kraftig og trodde jeg var skikkelig syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
52 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis du virkelig mener at et slikt opphold kunne hjulpet deg å få livet på stell etterhvert, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke vil. Du har ikke småbarn, ungene dine er vel voksne, og du får helt sikkert reise hjem til samboeren på perm en helg nå og da. Et halvt år går fort og jeg synes det høres ut som en virkelig god investering i det å få en bedre livskvalitet.

Jo du har rett i det, tenkte virkelig på det så feiget jeg ut. Men det hadde nok vært verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo du har rett i det, tenkte virkelig på det så feiget jeg ut. Men det hadde nok vært verdt det. 

Nå kan du jo se om du får et godt inntrykk av behandlingen i morgen så kan du jo vurdere da om du vil spørre om å henvises. :) Forutsatt at de ikke har inntaksstopp pga corona så har de ganske kort (veiledende) ventetid ifølge helsenorge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Glitter skrev:

Nå kan du jo se om du får et godt inntrykk av behandlingen i morgen så kan du jo vurdere da om du vil spørre om å henvises. :) Forutsatt at de ikke har inntaksstopp pga corona så har de ganske kort (veiledende) ventetid ifølge helsenorge. :)

Ja får se hvordan det er der i morgen, hvilke inntrykk jeg får av det :) Kanskje det er noe for meg, få orden på livet mitt. Det hadde vært noe det. Ja det er jo corona og nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Janus30 skrev:

En helt vanvittig påstand. 

Og jeg la meg klokken syv om kvelden og sov til tolv om formiddagen, var helt borte vekke. Det vil jeg kalle lobotomert og det var helt grusomt. Psykologen sa jeg var frisk og nektet å snakke med barnevernet og bup om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Og jeg la meg klokken syv om kvelden og sov til tolv om formiddagen, var helt borte vekke. Det vil jeg kalle lobotomert og det var helt grusomt. Psykologen sa jeg var frisk og nektet å snakke med barnevernet og bup om det. 

Du mener dette er det samme som å få et skjæreinstrument banket inn i hodet via øyehulen? Et skjæreinstrument som altså kutter forbindelsen mellom de fremre hjernelappene og resten av hjernen - for evig og alltid. Det var ren flaks om pasienten endte opp som noe annet enn en 100 % pleietrengende kropp uten personlighet. 

Dette er på linje med å påstå at man har vært utsatt for det samme som kongolesiske slaver som fikk hendene kuttet av av de belgiske kolonistene, hvis man selv opplevde å få et smekk over fingrene av lærerens pekestokk på skolen. 

Endret av Janus30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...