Gå til innhold

Å slutte på xeplion?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, Janus30 skrev:

Du mener dette er det samme som å få et skjæreinstrument banket inn i hodet via øyehulen? Et skjæreinstrument som altså kutter forbindelsen mellom de fremre hjernelappene og resten av hjernen - for evig og alltid. Det var ren flaks om pasienten endte opp som noe annet enn en 100 % pleietrengende kropp uten personlighet. 

Dette er på linje med å påstå at man har vært utsatt for det samme som kongolesiske slaver som fikk hendene kuttet av av de belgiske kolonistene, hvis man selv opplevde å få et smekk over fingrene av lærerens pekestokk på skolen. 

Nå vrangleser du Stjernestøv. Hun snakker om det vi på folkemunne kaller kjemisk lobotomi. Beskrivelsen hennes ovenfor tyder på at det er dekning for den sammenligningen. 

Anonymkode: 044ec...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
12 timer siden, Janus30 skrev:

Du mener dette er det samme som å få et skjæreinstrument banket inn i hodet via øyehulen? Et skjæreinstrument som altså kutter forbindelsen mellom de fremre hjernelappene og resten av hjernen - for evig og alltid. Det var ren flaks om pasienten endte opp som noe annet enn en 100 % pleietrengende kropp uten personlighet. 

Dette er på linje med å påstå at man har vært utsatt for det samme som kongolesiske slaver som fikk hendene kuttet av av de belgiske kolonistene, hvis man selv opplevde å få et smekk over fingrene av lærerens pekestokk på skolen. 

Nei jeg fikk ikke noe instrument inn i meg, men du nekter jo å forstå hvordan det var. Men ap gjør varige endringer i hjernen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg fikk ikke noe instrument inn i meg, men du nekter jo å forstå hvordan det var. Men ap gjør varige endringer i hjernen. 

Hva slags skader tror du sykdommen gjør i hjernen?

Ellers skal vi ikke svare i disse trådene. Det er besluttet fra høyeste hold.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags skader tror du sykdommen gjør i hjernen?

Ellers skal vi ikke svare i disse trådene. Det er besluttet fra høyeste hold.

Anonymkode: 71324...b67

Jeg tror ikke sykdommen skader hjernen, det er ikke vitenskapelig bevist heller. Men medisiner kan krympe hjernen litt. 

Har admin skrevet dere ikke skal svare meg? Det har jeg ikke fått med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror ikke sykdommen skader hjernen, det er ikke vitenskapelig bevist heller. Men medisiner kan krympe hjernen litt. 

Har admin skrevet dere ikke skal svare meg? Det har jeg ikke fått med meg. 

Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags skader tror du sykdommen gjør i hjernen?

Ellers skal vi ikke svare i disse trådene. Det er besluttet fra høyeste hold.

Anonymkode: 71324...b67

Hvor har admin skrevet det?

Anonymkode: 6ffcc...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
58 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror ikke sykdommen skader hjernen, det er ikke vitenskapelig bevist heller. Men medisiner kan krympe hjernen litt. 

Har admin skrevet dere ikke skal svare meg? Det har jeg ikke fått med meg. 

Ikke admin, Kupton og ISW.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke admin, Kupton og ISW.

Anonymkode: 71324...b67

Hvem da? Du bør vel kunne si B når du først har sagt A?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke admin, Kupton og ISW.

Anonymkode: 71324...b67

Ok. Men her er vel admin høyeste hold? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Naana47 skrev:

Hvem da? Du bør vel kunne si B når du først har sagt A?

Jeg sier jo Kupton og ISW.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Men her er vel admin høyeste hold? 

Hvem vet.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem vet.

Anonymkode: 71324...b67

Ja hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg sier jo Kupton og ISW.

Anonymkode: 71324...b67

Ja, jeg ser jo nå at det du skrev kan forståes sånn. Hadde du hatt et lite "men" etter kommaet så hadde det vært lettere å forstå. Ikke det at jeg er så god på kommaregler og grammatikk og sånn, men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Syns Hurdalssjøen virket som en grei plass å være,man velger selv om man vil ta medisinen- På vanlige dps osv er det stadig mas om å ta medisiner, der er forskjellen. Jeg velger jo selv nå og da, bevares men det er ikke noe noen anbefaler. Anbefalingen er å ta medisiner. Og ja...hadde nok ikke fått en medisinfri innleggelse her. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Syns Hurdalssjøen virket som en grei plass å være,man velger selv om man vil ta medisinen- På vanlige dps osv er det stadig mas om å ta medisiner, der er forskjellen. Jeg velger jo selv nå og da, bevares men det er ikke noe noen anbefaler. Anbefalingen er å ta medisiner. Og ja...hadde nok ikke fått en medisinfri innleggelse her. 

Jeg synes også det virket ganske greit. Også så det ut som at man kan ha kortere opphold på feks 4 mnd. Det trenger ikke være skikkelig langtidsopphold. Så jeg tror jeg må be behabdler undersøke om jeg kan være en kandidat der. Hvis jeg er i målgruppen til Hurdalssjøen i tillegg til en annen behandling vi venter på svar på så har jeg i hvert fall et par gode alternativer som jeg og behandlere kan velge mellom. 

Men du vil muligens bli anbefalt å stå på noe medisin uansett. Det vurderer de jo ut fra hver enkelt pasient og selvsagt også for pasienten sitt ønske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Glitter skrev:

Jeg synes også det virket ganske greit. Også så det ut som at man kan ha kortere opphold på feks 4 mnd. Det trenger ikke være skikkelig langtidsopphold. Så jeg tror jeg må be behabdler undersøke om jeg kan være en kandidat der. Hvis jeg er i målgruppen til Hurdalssjøen i tillegg til en annen behandling vi venter på svar på så har jeg i hvert fall et par gode alternativer som jeg og behandlere kan velge mellom. 

Men du vil muligens bli anbefalt å stå på noe medisin uansett. Det vurderer de jo ut fra hver enkelt pasient og selvsagt også for pasienten sitt ønske. 

Ja du kan jo søke der og. Får se om jeg søker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du kan jo søke der og. Får se om jeg søker. 

Lets all go there 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...