Gå til innhold

Å slutte på xeplion?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ting kommer ikkje rekande på ei fjøl. Man må legge inn egeninnsats.

Anonymkode: 71324...b67

Nei dette gidder jeg virkelig ikke, er det noen som har kjempet her i livet så er det meg. Vet godt at ting ikke kommer rekenes på ei fjøl- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil ned i vekt og bli der, er du nødt til å tåle å være sulten. 

Anonymkode: 703d4...8b4

Jeg vet, men få det nå inn i hodet da. Det er mye lettere å gå ned i vekt uten ap, bare få det inn i hodet. Da greier jeg det helt fint, har gjort det flere ganger. Men hver gang jeg tar ap igjen går jeg opp i vekt. Ferdig snakka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet, men få det nå inn i hodet da. Det er mye lettere å gå ned i vekt uten ap, bare få det inn i hodet. Da greier jeg det helt fint, har gjort det flere ganger. Men hver gang jeg tar ap igjen går jeg opp i vekt. Ferdig snakka!

Enig, ferdig snakka. De greier ikke få det inn i huet. Empatimangel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Marye skrev:

Enig, ferdig snakka. De greier ikke få det inn i huet. Empatimangel

Empatimangel, når vi prøver å hjelpe dere??? Hvorfor spør dere oss om råd ?

Anonymkode: 6ffcc...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Empatimangel, når vi prøver å hjelpe dere??? Hvorfor spør dere oss om råd ?

Anonymkode: 6ffcc...715

Empatimangel når folk gjentar igjen og Igjen at medisinene ikke har noe med vektoppgangen å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, Marye skrev:

Empatimangel når folk gjentar igjen og Igjen at medisinene ikke har noe med vektoppgangen å gjøre. 

Enig i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Enig i det. 

Alle som skal gå ned i vekt må regne med å føle seg sulten. Det handler om egostyrke.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle som skal gå ned i vekt må regne med å føle seg sulten. Det handler om egostyrke.

Anonymkode: 71324...b67

Å nei, nå igjen. Selvfølgelig har jeg gått sulten når jeg har gått ned i vekt, men det er uutholdelig sult når en tar medisiner. Tåler godt å være sulten jeg, men ikke den ulvehungeren på medisiner. Har du prøvd å gå ned i vekt når du står på ap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å nei, nå igjen. Selvfølgelig har jeg gått sulten når jeg har gått ned i vekt, men det er uutholdelig sult når en tar medisiner. Tåler godt å være sulten jeg, men ikke den ulvehungeren på medisiner. Har du prøvd å gå ned i vekt når du står på ap?

Nei, men jeg har klart å gå ned i vekt på AD. Er er hardt, men det går hvis man virkelig VIL.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg har klart å gå ned i vekt på AD. Er er hardt, men det går hvis man virkelig VIL.

Anonymkode: 71324...b67

Kommer helt an på hvilken medisin og hvordan man reagerer. Legge til topimax kam hjelpe men det får ikke stjernestøv prøve en gang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg har klart å gå ned i vekt på AD. Er er hardt, men det går hvis man virkelig VIL.

Anonymkode: 71324...b67

Ok. Det står det respekt av. Jeg klarer det bare ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Marye skrev:

Kommer helt an på hvilken medisin og hvordan man reagerer. Legge til topimax kam hjelpe men det får ikke stjernestøv prøve en gang 

Han sa det var farlige bivirkninger på topimax, da ble jeg jo redd. Ikke en gang epileptikere fikk denne medisinen ofte, bare hvis det var høyst nødvendig. Og det var ingen forskning å vise til sa han, at den kunne føre til vektnedgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han sa det var farlige bivirkninger på topimax, da ble jeg jo redd. Ikke en gang epileptikere fikk denne medisinen ofte, bare hvis det var høyst nødvendig. Og det var ingen forskning å vise til sa han, at den kunne føre til vektnedgang. 

Psykia AS ga meg masse forsking som viste til vektnedgang da jeg oppsøkte de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Marye skrev:

Psykia AS ga meg masse forsking som viste til vektnedgang da jeg oppsøkte de

Ja jeg sa at psykia i Oslo ga dem til folk som var overvektige,har jo til og med lest at de har skrevet og anbefalt det her inne. Han skrev psykiatri i oslo ga det til folk. Han sa nå han skulle se om han fant noe forskning på det, han letet mens jeg satt der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg sa at psykia i Oslo ga dem til folk som var overvektige,har jo til og med lest at de har skrevet og anbefalt det her inne. Han skrev psykiatri i oslo ga det til folk. Han sa nå han skulle se om han fant noe forskning på det, han letet mens jeg satt der også. 

Det var fra Tyrkia tror jeg research at de ga zyprexa og topimax sammen og unngikk vektoppgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Marye skrev:

Det var fra Tyrkia tror jeg research at de ga zyprexa og topimax sammen og unngikk vektoppgang

Ok. Håper han finner noe da. Men tror jeg slutter på xeplion uansett. Og seroquel ga og sultfølelse sa han, som jeg ikke vet det. Men de er det jo umulig å bli kvitt. Han sa jeg måtte tenke på de onde energiene, men det er jo ikke derfor jeg tar seroquel. Tar det for å sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå skal jeg klare det og holde ut, skal ikke ta medisin for dette mer. Er finito!

Det har du sagt et utall ganger tidligere. Til slutt blir du så syk at du må begynne igjen. Hva med lære av tidligere erfaringer?

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har du sagt et utall ganger tidligere. Til slutt blir du så syk at du må begynne igjen. Hva med lære av tidligere erfaringer?

Anonymkode: 71324...b67

Skal ikke begynne igjen uansett hvor dårlig jeg blir,håper det er en overgang i tilfelle. Man kan bli dårlig og få bivirkninger når man slutter også. Abstinenser. Det er bare å holde ut en stund så blir det nok bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Dampen mener du? Nei den kan jeg ikke kutte ut for da begynner jeg å røyke igjen. 

Det er ikke røykeplikt for mennesker som slutter med "damping". 

Anonymkode: 703d4...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...