Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i sengen og gråter, føler meg traumatisert fra tidligere psykose da jeg hørte navnet mitt bli kalt som helvete og død ropte på meg og så demoner / monsteraktige menn ved sengen min. Jeg vet ikke om det var psykose eller den andre siden. Jeg så for mye fra den andre siden. Både den gode siden og den dårlige. Er så redd for at stemmen kommer tilbake, selv om det har gått lenge ... bare griner i natt. Er jeg alene om dette?
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454766-er-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det er helt naturlig at du er redd. Uten å sammenligne da du har hatt det mye verre enn meg, så er jeg også redd i perioder. Redd for å få disse små gjennombruddene av psykotiske symptomer (som min behandler kalte det) på natten tilbake. Redd for demonen som lagde slike veselyder som skulle suge ut hjernemassen min. Nå er jeg der at når jeg legger meg om natten og det er mørkt i rommet så ser jeg litt svart energi som strømmer ut av hendene mine på en måte, og det er litt slik energi i hele rommet. Vet ikke helt hvordan beskrive det, men det er noe som beveger på seg, og jeg blir redd for at skikkelsene skal komme tilbake. Hvis jeg tror jeg ser noen av de i sidesynet så skvetter jeg og må bare lukke øynene for å ikke se noe. Jeg har blitt mørkredd da det kun er i mørke på kvelden jeg har disse synsforstyrrelsene så har døren på gløtt så det ikke blir helt mørkt. 

Så for deg som har hatt det mye verre og mer alvorlig enn meg, så skjønner jeg godt du blir redd for at det skal komme tilbake. Det er jo kjempeskummelt. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454766-er-s%C3%A5-redd/#findComment-3973467
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...