AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 Skrevet 5. mai 2020 Hvis jeg nekter ny fastlege å overføre journalen kan han nekte å hjelpe meg eller skrive ut ny medisin mot et nytt problem jeg har da? Ps vennligst ikke fortell at jeg burde overføre for jeg har allerede bestemt meg at jeg vil ha en "ny start" Anonymkode: 14acd...be4 0 Siter
kupton Skrevet 5. mai 2020 Skrevet 5. mai 2020 Nei, det vil ikke skje. NB: Det er mulig å kun overføre «Kritisk informasjon». Dette er slikt som allergier, medisiner du ikke har tålt, blodtype osv. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 5. mai 2020 Skrevet 5. mai 2020 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg nekter ny fastlege å overføre journalen kan han nekte å hjelpe meg eller skrive ut ny medisin mot et nytt problem jeg har da? Ps vennligst ikke fortell at jeg burde overføre for jeg har allerede bestemt meg at jeg vil ha en "ny start" Anonymkode: 14acd...be4 Jeg har startet på nytt hos ny fastlege og fungerer fint. Den har fått info om medisiner og hvorfor jeg bruker de. Og fordi jeg startet fresh har ikke ny fastlege de utallige feil opplysninger og andre feil tidligere fastlege gjorde. Den ser meg med nye øyne. Endret 5. mai 2020 av aa-k-j 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.