Gå til innhold

Dere som tar ap.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Det er viktig uansett :)

Ja :) Men det er annerledes med små barn å være psykisk syk, da er jo alle helt på tuppa og en må få hjelp og det fort. Det er liksom ikke så nøye lenger nå, er vel det jeg mener med det :) 

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja :) Men det er annerledes med små barn å være psykisk syk, da er jo alle helt på tuppa og en må få hjelp og det fort. Det er liksom ikke så nøye lenger nå, er vel det jeg mener med det :) 

Ja jeg skjønner hva du mener. Så fort de hørte ubehandlet bipolar 1 og alenemor Tok det ikke lang tid før barnevern og ambulant team begynte å renne ned døra mi 

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja jeg skjønner hva du mener. Så fort de hørte ubehandlet bipolar 1 og alenemor Tok det ikke lang tid før barnevern og ambulant team begynte å renne ned døra mi 

Ja det er sant det,det var mange inni bildet her også når ungene vokste opp. Phu! Slitsomt.

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det er sant det,det var mange inni bildet her også når ungene vokste opp. Phu! Slitsomt.

Vet du jeg hadde en rar opplevelse her om dagen. Jeg kunne se meg selv stå i hagen,det var sommer og barnevernet var her for fortelle at de skulle ta fra meg barna. Det var en utrolig rar opplevelse.

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Vet du jeg hadde en rar opplevelse her om dagen. Jeg kunne se meg selv stå i hagen,det var sommer og barnevernet var her for fortelle at de skulle ta fra meg barna. Det var en utrolig rar opplevelse.

Ja hadde mange sånne rare opplevelser jeg også, var sikker på  at de kom til å ta barna fra oss selv om vi var to. Det var jo så gale det at jeg slet og det var så alvorlig, glad den tid er over. Det ligger over som en skygge og truer det BV. 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja hadde mange sånne rare opplevelser jeg også, var sikker på  at de kom til å ta barna fra oss selv om vi var to. Det var jo så gale det at jeg slet og det var så alvorlig, glad den tid er over. Det ligger over som en skygge og truer det BV. 

Ja, det skjønner jeg:). Ble så redd for at det var fremtiden jeg så. Men kanskje det var et tegn på hva som skjer hvis jeg ikke tar meg sammen. 

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Ja, det skjønner jeg:). Ble så redd for at det var fremtiden jeg så. Men kanskje det var et tegn på hva som skjer hvis jeg ikke tar meg sammen. 

Ja jeg og trodde det var fremtiden, men de tok jo de aldri fra oss :) Det var bare en trussel som lå i luften. Du må bare gjøre så godt du kan så går det nok bra :) 

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja har jo det. Men det er jo spesielt viktig å holde seg på bena når en har små barn. 

Det er viktig for voksen familie også. Jeg hadde blitt aldeles fra meg dersom min kjære hadde holdt på slik du gjør med medisintull og ikke giddet følge helsepersonalets anbefalinger. Det hadde gjort vondt langt inn i hjerterota å se ham ødelegge seg sånn.

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det er viktig for voksen familie også. Jeg hadde blitt aldeles fra meg dersom min kjære hadde holdt på slik du gjør med medisintull og ikke giddet følge helsepersonalets anbefalinger. Det hadde gjort vondt langt inn i hjerterota å se ham ødelegge seg sånn.

Ok. Tror ikke mine føler det sånn,men de sier jeg er veldig viglete da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...