Gå til innhold

Dere som tar ap.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Tror ikke mine føler det sånn,men de sier jeg er veldig viglete da. 

Det hadde gått inn på alle uansett alder å bli vekket av sin egen mor midt på natten, bevæpnet med kniv og full av paranoide vrangforestillinger. 

Anonymkode: 4e5ce...02d

Fortsetter under...

stjernestøv
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde gått inn på alle uansett alder å bli vekket av sin egen mor midt på natten, bevæpnet med kniv og full av paranoide vrangforestillinger. 

Det er vel en stund siden?

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det har skjedd i min virkelighet i hvert fall. Han blir bare sint han når jeg sier det. 

Når opererer de på deg da? Når du sover? Hvis mannen din ligger ved siden av deg om natten så kan han jo si ganske riktig at det ikke har skjedd, for da hadde han jo våknet og både sett og hørt dem.  

Anonymkode: e6160...999

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når opererer de på deg da? Når du sover? Hvis mannen din ligger ved siden av deg om natten så kan han jo si ganske riktig at det ikke har skjedd, for da hadde han jo våknet og både sett og hørt dem.  

Han ligger ikke ved siden av meg og kan derfor ikke si noe om det. Og dessuten har aliens en egen evne til å bedøve de som ligger ved siden av. 

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er naturlig å bli sint når man er pårørende til noen som går inn for å bli syk. 

Jeg går ikke inn for å bli syk, jeg kaller det ikke sykdom en gang og det vet han. Jeg kaller det evner og da sier han "Men du takler jo det ikke". Og det stemmer jo. 

AnonymBruker
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg går ikke inn for å bli syk, jeg kaller det ikke sykdom en gang og det vet han. Jeg kaller det evner og da sier han "Men du takler jo det ikke". Og det stemmer jo. 

Så hva er det som får deg til å tro at du vil takle det denne gangen?

stjernestøv
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva er det som får deg til å tro at du vil takle det denne gangen?

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke bare kan være som andre med evner, klare å stenge det av når jeg vil men det går ikke. Kan være pga sniffing i min ungdom, at det er hull i auraen min og at jeg derfor tar inn alt. Ap stenger igjen, men liker ikke å være avstengt heller. 

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da går det kanskje an med en middelvei? 

Ja psykiateren sa jeg kunne redusere til 50 mg xeplion, han hadde ikke noe interesse av at jeg skulle være helt lukket og ikke meg selv. Kanskje jeg kunne ha litt av det åndelige sa han. 

AnonymBruker
45 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du har ikke sykdomsinnsikt. 

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet det er delte meninger om hva det er, sykdom eller evner. Jeg har min tro. 

Men hvorfor tar du dette temaet opp her annenhver uke? Kan du ikke bare gjøre det som behandleren dine sier til deg? At det er frivillig å ta medisiner. Trenger du virkelig å lage tråder om dette hele tiden?

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor tar du dette temaet opp her annenhver uke? Kan du ikke bare gjøre det som behandleren dine sier til deg? At det er frivillig å ta medisiner. Trenger du virkelig å lage tråder om dette hele tiden?

Er det så ille om jeg skriver om det da? Må jo ha noe å gjøre på jeg og,du trenger ikke lese trådene mine vettø :) 

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det så ille om jeg skriver om det da? Må jo ha noe å gjøre på jeg og,du trenger ikke lese trådene mine vettø :) 

Lurer bare på hva motivasjonen er. Er det det at du liker oppmerksomheten du får ved at det alltid blir flerfoldige sider med samtaler/diskusjoner hvor du får være midtpunktet? Er det en måte å kommunisere med dolfolket på fordi du ikke greier å kommunisere på annen måte? Er det det at du liker å få høre at du er syk, ikke skjønner ditt eget beste og at du må ta medisinene dine? Liker du å høre at "here we go again" og få mange motforestillinger? Jeg mistenker at det bunner i et oppmerksomhetsbehov. 

Jeg synes du skal få gjøre som du vil. Det sier jo behandlerne dine også, i følge deg. Ja, så gjør hva du vil da! Du trenger da ikke å annonsere her at du nå vil slutte, og nå vil du begynne igjen osv? Har liksom aldri skjønt poenget med det. 

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurer bare på hva motivasjonen er. Er det det at du liker oppmerksomheten du får ved at det alltid blir flerfoldige sider med samtaler/diskusjoner hvor du får være midtpunktet? Er det en måte å kommunisere med dolfolket på fordi du ikke greier å kommunisere på annen måte? Er det det at du liker å få høre at du er syk, ikke skjønner ditt eget beste og at du må ta medisinene dine? Liker du å høre at "here we go again" og få mange motforestillinger? Jeg mistenker at det bunner i et oppmerksomhetsbehov. 

Jeg synes du skal få gjøre som du vil. Det sier jo behandlerne dine også, i følge deg. Ja, så gjør hva du vil da! Du trenger da ikke å annonsere her at du nå vil slutte, og nå vil du begynne igjen osv? Har liksom aldri skjønt poenget med det. 

Dette er min måte å være sosial på, jeg liker å snakke med folk her inne. Det er bare det :) Kan diskutere andre ting enn dette også, svarer i andre tråder jeg også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...