Gå til innhold

Nedeom og hjem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 7.5.2020 den 19.12, stjernestøv skrev:

Hvordan gikk det i dag?

Hei Stjernestøv. I dag var jeg på det møtet på dbt og det gikk kjempefint. Jeg skal begynne der over sommeren. Det er veldig spennende, men skummelt. Det går bedre med meg i dag for jeg ble litt oppløftet. 🧡

Anonymkode: a858e...788

AnonymBruker
På 7.5.2020 den 9.03, XbellaX skrev:

Ja

Hei XbellaX. Jeg føler meg bedre nå, fikk plass over sommeren. Jeg er veldig spent på om jeg klarer  å stå i et slikt opplegg da jeg er ekstremt følsom og tolker ting fort veldig negativt. Men det er jo derfor jeg skal begynne der blant annet. Dine svar den dagen alt var vondt hjalp meg mye🧡

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei XbellaX. Jeg føler meg bedre nå, fikk plass over sommeren. Jeg er veldig spent på om jeg klarer  å stå i et slikt opplegg da jeg er ekstremt følsom og tolker ting fort veldig negativt. Men det er jo derfor jeg skal begynne der blant annet. Dine svar den dagen alt var vondt hjalp meg mye🧡

Så godt å høre, du var tøff som kom deg avsted :- ) Jeg håper du gir oss en oppdatering på hvordan det går med deg når du begynner i opplegget. Lykke til!

AnonymBruker
På 8.5.2020 den 22.39, XbellaX skrev:

Så godt å høre, du var tøff som kom deg avsted :- ) Jeg håper du gir oss en oppdatering på hvordan det går med deg når du begynner i opplegget. Lykke til!

Tusen takk. Jeg skal nok komme med en oppdatering🙂

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...