Gå til innhold

Kvinneguiden vs forum doktoronline


Chris1981

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 timer siden, Chris1981 skrev:

En skikkelig snill gutt jeg kjenner med Asperger ble kastet ut av kg flere ganger. Første gangen så skjønte han selv at han hadde gått over streken, men de neste gangene så var det som de ville ha han ut. Da ble han kastet ut for mindre ting. Men han er glad han slettet nicket sitt til slutt. Mange hyggelige der inne, men altfor mye negativt.

Det er ille at det skal være sånn. Jeg håper ikke KG representerer normalen i befolkningen. Virker som endel der har problemer med alle som er litt annerledes enn dem selv. Også kjenner de én, og da er jo alle slik som den ene. Man bør ihvertfall ikke ta alt man leser der inne for god fisk, men noe av det er jo nesten litt underholdene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trine skrev:

Jeg håper ikke KG representerer normalen i befolkningen.

Jeg tror ingen nettfora eller kommentarfelt gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Jeg tror ingen nettfora eller kommentarfelt gjør det. 

Nei, du har nok rett i det. Men noen steder er verre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trine skrev:

Det er ille at det skal være sånn. Jeg håper ikke KG representerer normalen i befolkningen. Virker som endel der har problemer med alle som er litt annerledes enn dem selv. Også kjenner de én, og da er jo alle slik som den ene. Man bør ihvertfall ikke ta alt man leser der inne for god fisk, men noe av det er jo nesten litt underholdene 😂

Nei, takk og lov så er folk bedre i den virkelige verden. Jeg opplever stort sett at det går an å se ting på en annen måte med folk jeg møter, og heller diskutere litt hvorfor jeg eller dem mener det akkurat sånn, eller bare legge det helt vekk. Også tror jeg nettet ellers florerer med mange nett troll som må ha sin daglige dose skittkasting 😂 

3 timer siden, laban skrev:

Jeg tror ingen nettfora eller kommentarfelt gjør det. 

 Nei, håper ikke det😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Kvinneguiden. Der får man virkelig alt på et brett. Det er stort, men ikke større enn at man kjapt kan innarbeide et nick der. Jeg vender tilbake til doktoronline nå og da for å se om det skjer noe, men jeg synes det er temmelig dødt her. Det er jo nesten bare psykiatri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Blomsterfluen
På 6.5.2020 den 19.16, Chris1981 skrev:

Hei. Er ny på dette forumet. Ser det er en del forum på nettet og lurer på hvem dere syns er best av kvinneguiden og dette forumet? Fortelle gjerne hvorfor også😊

kvinneguiden er et drittforum der man blir lett offer for mobbing på nett. man blir lett utestengt av admin om man starter medusinrelaterte tråder i kropp og  helse-temaet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

kvinneguiden er et drittforum der man blir lett offer for mobbing på nett. man blir lett utestengt av admin om man starter medusinrelaterte tråder i kropp og  helse-temaet der.

Dette opplever jeg på kg! Blir utestengt for ingenting der, og derfor er jeg her oftere. Dette forumet her er lettere å få seriøse svar, men det tar ofte veldig lang tid! :( 

På kg er liksom alle, du får svar med en gang og tråden kan gå over flere dager. Men det er mye tullesvar der dessverre. 
 

Foreldre forum er definitivt det verste. Der klarer virkelig ikke folk å diskutere uten at barnslig krangling setter i gang. Og makan til sauementalitet det er der.. det er alltid alle mot Ts. 
man kan spørre om vennskapsrelaterte ting, dating (men det er det ikke så mye av der), og det er så fascinerende hvor uenige alle der skal være.

»så du er tydeligvis mye bedre enn alle andre du da» «nei men så fint for deg at du ikke er syk da» «du høres ikke ut som noen god venninne selv» «få deg en annen jobb da vel!» (som om man bare kan valse rett inn i ny jobb 🙄😵        «Ingen vits å tro du er flott, etter 30 klarer du ikke holde deg fin likevel. Snakker av erfaring her» (eh, jeg kjenner mange flotte på 30+, men kanskje den som skrev dette bare er uheldig med noe. Men nei, vedkommende snakker for alle).  
ts: «barnet mitt har noen venner som gjør....» Svar: «det er da helt normalt at barn gjør dette. La barn være barn!» neste svar: «nei man lar ikke barn holde på slik! Er dere helt uten utdannelse?» 

 

Anonymkode: 6e63f...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette opplever jeg på kg! Blir utestengt for ingenting der, og derfor er jeg her oftere. Dette forumet her er lettere å få seriøse svar, men det tar ofte veldig lang tid! :( 

På kg er liksom alle, du får svar med en gang og tråden kan gå over flere dager. Men det er mye tullesvar der dessverre. 
 

Foreldre forum er definitivt det verste. Der klarer virkelig ikke folk å diskutere uten at barnslig krangling setter i gang. Og makan til sauementalitet det er der.. det er alltid alle mot Ts. 
man kan spørre om vennskapsrelaterte ting, dating (men det er det ikke så mye av der), og det er så fascinerende hvor uenige alle der skal være.

»så du er tydeligvis mye bedre enn alle andre du da» «nei men så fint for deg at du ikke er syk da» «du høres ikke ut som noen god venninne selv» «få deg en annen jobb da vel!» (som om man bare kan valse rett inn i ny jobb 🙄😵        «Ingen vits å tro du er flott, etter 30 klarer du ikke holde deg fin likevel. Snakker av erfaring her» (eh, jeg kjenner mange flotte på 30+, men kanskje den som skrev dette bare er uheldig med noe. Men nei, vedkommende snakker for alle).  
ts: «barnet mitt har noen venner som gjør....» Svar: «det er da helt normalt at barn gjør dette. La barn være barn!» neste svar: «nei man lar ikke barn holde på slik! Er dere helt uten utdannelse?» 

 

Anonymkode: 6e63f...b2f

Høres ut som et typisk kjerringforum!

Anonymkode: f01dc...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Ingen vits å tro du er flott, etter 30 klarer du ikke holde deg fin likevel. Snakker av erfaring her» (eh, jeg kjenner mange flotte på 30+, men kanskje den som skrev dette bare er uheldig med noe. Men nei, vedkommende snakker for alle)

Anonymkode: 6e63f...b2f

*hehe* Jeg tipper vedkommende er omtrent 20 år og at bare tanken på en partner over 28 er en nær-døden-opplevelse. Selvfølgelig finnes det folk på 30+ (og da trekker jeg den plussen flere tiår til!) som er knallflotte! Men det tror jeg har med ens egen alder å gjøre, jeg synes sjelden at folk under 30 er flotte i dag, de må ha noe mer med seg enn kun ungdommelighet forå være flotte. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Lillemus skrev:

*hehe* Jeg tipper vedkommende er omtrent 20 år og at bare tanken på en partner over 28 er en nær-døden-opplevelse. Selvfølgelig finnes det folk på 30+ (og da trekker jeg den plussen flere tiår til!) som er knallflotte! Men det tror jeg har med ens egen alder å gjøre, jeg synes sjelden at folk under 30 er flotte i dag, de må ha noe mer med seg enn kun ungdommelighet forå være flotte. :) 

Jeg kunne som 14- åring synes de opp til 22 var flotte. Som 16 så jeg faktsisk opp til ei som da var 24. 

Har vært 21 og så engang ei på 18 jeg syntes var utrolig pen, men de har ofte noe spesielt ved seg. 

Jeg kan se damer i 40-50 årene jeg synes er flotte, men da må de nok ha dette 8-10'er utseendet.

Anonymkode: 6e63f...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2020 den 16.11, Blomsterfluen skrev:

kvinneguiden er et drittforum der man blir lett offer for mobbing på nett. man blir lett utestengt av admin om man starter medusinrelaterte tråder i kropp og  helse-temaet der.

Så trist å lese. En stor gjeng med troll der inne tror jeg. Tror kg moderatorene har sine favoritter og er ute etter dem som har andre meninger enn dem. Du skal ikke se bort ifra at moderatorene der selv også kan bruke anonymtasten og tar dem de ikke liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
4 minutter siden, Chris1981 skrev:

Så trist å lese. En stor gjeng med troll der inne tror jeg. Tror kg moderatorene har sine favoritter og er ute etter dem som har andre meninger enn dem. Du skal ikke se bort ifra at moderatorene der selv også kan bruke anonymtasten og tar dem de ikke liker. 

jeg ble kastet ut av forumet etter at en anonym hadde skrevet pilletråd (jeg gikk forbud mot å starte helserelaterte tråder der så det unngikk jeg for å umgå utkastelse) og da skyllte admin på meg at jeg var den anonyme og jeg ble sperret i 1 år. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2020 den 17.32, Blomsterfluen skrev:

jeg ble kastet ut av forumet etter at en anonym hadde skrevet pilletråd (jeg gikk forbud mot å starte helserelaterte tråder der så det unngikk jeg for å umgå utkastelse) og da skyllte admin på meg at jeg var den anonyme og jeg ble sperret i 1 år. 

Det burde dem ha bevis for! Har ikke de mulighet til å sjekke hvem som skriver anonymt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.5.2020 den 16.11, Blomsterfluen skrev:

kvinneguiden er et drittforum der man blir lett offer for mobbing på nett. man blir lett utestengt av admin om man starter medusinrelaterte tråder i kropp og  helse-temaet der.

Enig i at Kg er et drittforum. 

Anonymkode: 51179...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 21.5.2020 den 17.28, Chris1981 skrev:

Så trist å lese. En stor gjeng med troll der inne tror jeg. Tror kg moderatorene har sine favoritter og er ute etter dem som har andre meninger enn dem. Du skal ikke se bort ifra at moderatorene der selv også kan bruke anonymtasten og tar dem de ikke liker. 

Jeg tror også at moderatorene der inne har sine favoritter. 

Anonymkode: 51179...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
34 minutter siden, Chris1981 skrev:

Det burde dem ha bevis for! Har ikke de mulighet til å sjekke hvem som skriver anonymt?

jeg vet ikke hva de har, men de trodde det var meg som skrev en tråd om dopingpiller, jeg har aldri starta tråder om dopingpiller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg vet ikke hva de har, men de trodde det var meg som skrev en tråd om dopingpiller, jeg har aldri starta tråder om dopingpiller. 

Du er ikke den eneste som har blitt utestengt fordi de blander brukere. Det er et kjent problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, knas skrev:

Du er ikke den eneste som har blitt utestengt fordi de blander brukere. Det er et kjent problem. 

Det er ufattelig mange brukere der. Og det virker som om de tror de har kontroll på hvem som er hvem. 

Anonymkode: 51179...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...