Gå til innhold

Kvinneguiden vs forum doktoronline


Chris1981

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir utestengt hver eneste gang jeg oppretter nye brukere. Og jeg har ikke skrevet så mye galt heller.

Anonymkode: e016c...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er definitivt ikke mye takhøyde på KG nei...Verken når det gjelder moderering, utestengelser, men også brukerne i mellom. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Glitter skrev:

Det er definitivt ikke mye takhøyde på KG nei...Verken når det gjelder moderering, utestengelser, men også brukerne i mellom. 

 

Nei, virkelig ikke. Derfor jeg stikker hit innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Glitter skrev:

Det er definitivt ikke mye takhøyde på KG nei...Verken når det gjelder moderering, utestengelser, men også brukerne i mellom. 

 

Det er mer fornuftige kommentarer og svar her inne. Mye barnslig på kg. 

Anonymkode: 51179...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir utestengt hver eneste gang jeg oppretter nye brukere. Og jeg har ikke skrevet så mye galt heller.

Anonymkode: e016c...49b

Du har vel blitt utestengt for alltid da.

Anonymkode: 73645...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også at moderatorene der inne har sine favoritter. 

Anonymkode: 51179...941

Ja, det levner det absolutt ingen tvil om.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir utestengt hver eneste gang jeg oppretter nye brukere. Og jeg har ikke skrevet så mye galt heller.

Anonymkode: e016c...49b

What?! Noe så rart. Jeg tror faktisk du kan be dem sende deg personlig data de har om deg. Det høres helt tullete ut.

4 timer siden, Glitter skrev:

Det er definitivt ikke mye takhøyde på KG nei...Verken når det gjelder moderering, utestengelser, men også brukerne i mellom. 

 

Nei, det er ekstremt politisk korrekt. Legger merke til at brukere som ikke er enige går på personangrep. Den som mener noe annet er ikke så intelligent, eller så har de gått livets harde skole(som noen brukere slenger til motdebattant når de mener noe annet enn den andre) Kg virker til å ha en del brukere som later som de er noe mer enn det de er. Mange av dem liker å skryte skikkelig av seg selv. Den gjennomsnittlige kg bruker har IQ på 150😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sitat

 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir utestengt hver eneste gang jeg oppretter nye brukere. Og jeg har ikke skrevet så mye galt heller.

Anonymkode: 

Da er vi i samme båt 🙃😇😄

Anonymkode: 51179...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mer fornuftige kommentarer og svar her inne. Mye barnslig på kg. 

Anonymkode: 51179...941

Nå ja, det er litt begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.5.2020 den 9.59, knas skrev:

Nå ja, det er litt begge deler. 

Enig i at det er også noen ikke så kloke kommentarer på doktor forumet. Det varierer her også. 

Anonymkode: 51179...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...