Gå til innhold

Telling av antall leste innlegg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir man tellet hver gang man er inne og leser i samme tråd, eller telles det kun nye lesere?

Anonymkode: d2765...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener å huske det er unike lesere, altså pr IP, men det har ikke noe å si om det er bruker eller ikke, det kan altså også være fra google, eller gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
2 timer siden, Admin skrev:

Jeg mener å huske det er unike lesere, altså pr IP, men det har ikke noe å si om det er bruker eller ikke, det kan altså også være fra google, eller gjester.

Det virker ikke sånn. Eksempelvis er det en tråd ("Slitenhet og vekt" på psykiatriforumet) som da skulle hatt over 12.000 unike lesere. Så jeg tror at mange/alle blir tellet flere ganger når de har vært inne i tråden og lest/svart. For det høres jo rart ut om 12.000 unike lesere har lest den tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Naana47 skrev:

Det virker ikke sånn. Eksempelvis er det en tråd ("Slitenhet og vekt" på psykiatriforumet) som da skulle hatt over 12.000 unike lesere. Så jeg tror at mange/alle blir tellet flere ganger når de har vært inne i tråden og lest/svart. For det høres jo rart ut om 12.000 unike lesere har lest den tråden. 

Jeg er som sagt litt usikker på hvordan systemet fungerer, men tallene er ikke helt urealistiske om de regnes pr dag. Vi har ca 1000 unike brukere pr dag gjennom google. Brukerne er en overraskende liten del av daglige klikk rundt om de fleste forum.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...